Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України


17.03.2016

Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України

Триває робота із покращення умов роботи океанічного риболовецького флоту України. У березні ДП «Сервіс» (судновласник) підписало договір фрахту щодо судна  ВАТМ «Іван Голубець» із новим фрахтувальником, провідним рибопромисловим оператором  з Прибалтики (Латвія). В рамках нового договору було збільшено розмір фрахтового платежа на 33% і суттєво покращено умови договору порівняно з  тими, що судно мало з 2004 р. Зокрема, витрати із технічної модернізації судна тепер нестиме фрахтувальник, а у разі розірвання договору, наприклад, при приватизації судна,   оновлені технічні потужності залишаються невід’ємною частиною судна у власності України.     Попередній план технічного оновлення «Івана Голубця»  було   узгоджено в рамках переговорів з підписання договору. Крім того, фрахтувальник проявив інтерес і готовість  на загальних засадах  брати участь у відкритому конкурсі на приватизацію  судна, якщо Україна ініціюватиме такий  процес.

Згідно нового договору, серед інших умов захисту інтересів України як судновласника, район промислу було змінено   з Нової Зеландії на ближчий до Європи  – Марокко, Мавританію або Гренландію, а також прописана  неможливість здачі судна у субфрахт. Транспортування, вартість якого до нового регіону промислу може сягнути 1 млн. дол. США, також буде здійснено за рахунок фрахтувальника.

«Історія стосунків України із попереднім фрахтувальником, офшорною компанією «Бьютфул Скінері» – непроста. Судові процеси, стягнення українських суден за борги, наприклад щодо ВАТМ «Олександр Буряченко»  питання розглядатиметься у арбітражі. В 2015 р. нам вдалося досягнути  з цим контрагентом конструктиву, поліпшити ставки і умови фрахту. Проте підписання договору з  оператором з Євросоюзу – вигідний  і позитивний для України результат. Більш того,  держава  вже має з ним 5-річний досвід співпраці - за договором фрахту    ВАТМ «Капітан Русак» веде промисел у Мавританії. За ці роки фрахтувальники зарекомендували себе виключно з  позитивної сторони».  – повідомив Голова Держрибагентства Ярема Ковалів. 

Розірвання договору із «Бьютифул Скінері»  і пошук нового партнера стали можливими із низки причин. По-перше, Нова Зеландія зменшила видачу квот, судно не отримало їх на 2016 рік  і з 30.04.2016  мало припинити промисел.  По-друге,   пошук нового фрахтувальника ми Україна розпочала ще минулого року. «Фрахтувальник повідомив нас, що не отримав квот і не планує продовжувати договір фрахту. Ми мусили оперативно шукати альтернативу,  інакше на судно б чекав «простій»у порті Нової Зеландії вартістю до 240 тис дол. США на місяць» – зазначив Ковалів.

ДП «Сервіс» та Держрибагентство    звернулися  до 12 провідних  брокерських компаній із фрахту суден. Через обмеженість імовірних  зон промислу для суден типу ВАТМ інтерес та пропозиції  було отримано лише від 2-х.   Оголошення про пошук нового брокера також було розміщено на веб-сайті відомства, але за ним пропозицій від українських та зарубіжних компаній не надходило.  «У більшості країн ВАТМ вважаються недружніми до природи - занадто багато риби забирають під час промислу. 90% таких суден у світі експлуатують росіяни на Далекому Сході, на Півночі та в Атлантиці за квотами, що залишилися у спадок від СРСР. Росію як  зону для промислу  ми не розглядали, тому  вибір був обмежений» – повідомив Ярема Ковалів. У найближчих планах керівництва рибного господарства України, організація у березні 2016 р. великого круглого столу з питань рибопромислового флоту України, де серед інших питань буде розглянуто варіанти розвитку океанічного флоту – здачі у фрахт або приватизації.

Нагадаємо, в  2015 р. Україна вперше за 19 років отримала 19,5 млн грн. чистого прибуку від діяльності океанічного флоту. Це стало можливим у зв'язку з повним погашенням боргу, який був сформований державними компаніями в 90-х і 2000-х рр. перед іноземними кредиторами. В рамках підписання додаткових угод 2015 р. було відновлено отримання фрахтових платежів, ставку фрахту було піднято в 1,5 рази – до рівня ринкових, з’явилася можливість розірвати договір за ініціативи судновласника, було поліпшено умови за кредитам. Це стало можливо завдяки відновленню контролю та розблокованню діяльності  риболовецької компанії «Fishing Company S.A.» та державного підприємства «Сервіс», що є власниками суден.  

Читайте також:

  До уваги громадськості та кандидатів у рибний патруль
До уваги громадськості та кандидатів у рибний патрульДержрибагентство повідомляє, що список кандидатів, які допущені до конкурсного відбору у рибний патруль майже готові.У зв’язку з великою кількістю кандидатів, аналіз документів зайняв більше часу, ніж ми очікували. Остаточні списки з’являться ... >>>

  9 лютого Україна відстоюватиме у Туреччині свої законні права на танкер «Таманський»
9  лютого  Україна відстоюватиме у Туреччині свої законні права на танкер  «Таманський»В грудні 2015 р. Україна подала позов до Морської арбітражної комісії при Торгово-промисловій палаті України на  фрахтувальника  Сowen Management S.A. (офшорна компанія, яка, імовірно, контролюється представниками РФ). Україна ... >>>

  Прийом документів на посади начальника та заступника начальника Управління Держрибагентства в Черкаській області подовжено до 25 січня
Прийом документів на посади начальника та заступника начальника Управління Держрибагентства в Черкаській області  подовжено до 25 січняТермін прийняття документів для конкурсу на посади начальника Управління Державного агентства рибного господарства України в Черкаській області (1 посада) та заступника начальника Управління Державного агентства рибного господарства України в ... >>>

  Держрибагентство опублікувало попередній список кандидатів для участі в конкурсному відборі до рибного патруля
Держрибагентство опублікувало попередній список кандидатів для участі в конкурсному відборі до рибного патруляНаразі тривають останні дні прийому документів в рибний патруль. Нагадуємо, якщо ви заповнили Анкету на веб-сайті Держрибагентства до рибного патруля, вам необхідно до 16 січня (включно) особисто подати повний пакет документів до конкурсної комісії ... >>>

  «Закон №2558а започатковує наймасштабнішу дерегуляцію в рибному господарстві», - Владислава Рутицька
«Закон  №2558а започатковує наймасштабнішу дерегуляцію в рибному господарстві», - Владислава РутицькаСеред скасування 22 дозвільних документів та адміністративних послуг у сфері АПК, 7 стосуються виключно рибного господарства. 

Закон №2558а «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо дерегуляції в агропромисловому ... >>>

  Держрибагентство проведе службове розслідування на Миколаївщині
Держрибагентство  проведе службове розслідування на МиколаївщиніНаприкінці листопада 2015 року Держрибагентством було розпочато ліквідацію територіальних управлінь органів рибоохорони, 15 грудня стартував набір до першого в Україні рибного патруля. «Фактично з перших тижнів ліквідації до Держрибагентства почали ... >>>

  Держрибагентство висловлює співчуття з приводу смерті члена Експертної ради – Спатара Едуарда
Держрибагентство висловлює співчуття з приводу смерті члена Експертної ради – Спатара ЕдуардаКолектив Держрибагентства висловлює щирі співчуття у зв’язку з непоправною втратою - смертю члена Експертної ради при Держрибагентстві Спатара Едуарда Трохимовича . Едуард Трохимович також працював у ДАРГ у період з березня по липень 2008 року ... >>>

  Триває конкурс на посади керівників рибоохоронного патруля в Києві та 10 регіонах України, - Павло Гвозденко
Триває конкурс на посади керівників рибоохоронного патруля в  Києві та 10 регіонах України, - Павло Гвозденко15 грудня стартував конкурс у рибний патруль м. Києва та Київської  області – до нього Держрибагентство шукає 63 особи: інспекторський склад, начальника та заступників начальника територіального управління.   Паралельно з ... >>>


Документы: 1-8, 9-16, 17-24, 25-32, 33-40, 41-48, 49-56, 57-64, 65-72, 73-80, 81-88, 89-96, 97-104, 105-112, 113-120, 121-128, 129-136, 137-144, 145-152, 153-160, 161-168, 169-176, 177-184, 185-192, 193-200, 201-208, 209-216, 217-224, 225-232, 233-240, 241-248, 249-256, 257-264, 265-272, 273-280, 281-288, 289-296, 297-304, 305-312, 313-320, 321-328, 329-336, 337-344, 345-352, 353-360, 361-368, 369-376, 377-384, 385-392, 393-400, 401-408, 409-416, 417-424, 425-432, 433-440, 441-448, 449-456, 457-464, 465-472, 473-480, 481-488, 489-496, 497-504, 505-512, 513-520, 521-528, 529-536, 537-544, 545-552, 553-560, 561-568, 569-576, 577-584, 585-592, 593-600, 601-608, 609-616, 617-624, 625-632, 633-640, 641-648, 649-656, 657-664, 665-672, 673-680, 681-688, 689-696, 697-704, 705-712, 713-720, 721-728, 729-736, 737-744, 745-752, 753-760, 761-768, 769-776, 777-784, 785-792, 793-800, 801-808, 809-816, 817-824, 825-832, 833-840, 841-848, 849-856, 857-864, 865-872, 873-880, 881-888, 889-896, 897-904, 905-912, 913-920, 921-928, 929-936, 937-944, 945-952, 953-960, 961-968, 969-976.

ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО РИБНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

Адреса: 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 45-а

тел/факс:+38 (044) 272-20-32

E-mail: darg@darg.gov.ua

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

ДАРГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

        f y t t