Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України


17.03.2016

Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України

Триває робота із покращення умов роботи океанічного риболовецького флоту України. У березні ДП «Сервіс» (судновласник) підписало договір фрахту щодо судна  ВАТМ «Іван Голубець» із новим фрахтувальником, провідним рибопромисловим оператором  з Прибалтики (Латвія). В рамках нового договору було збільшено розмір фрахтового платежа на 33% і суттєво покращено умови договору порівняно з  тими, що судно мало з 2004 р. Зокрема, витрати із технічної модернізації судна тепер нестиме фрахтувальник, а у разі розірвання договору, наприклад, при приватизації судна,   оновлені технічні потужності залишаються невід’ємною частиною судна у власності України.     Попередній план технічного оновлення «Івана Голубця»  було   узгоджено в рамках переговорів з підписання договору. Крім того, фрахтувальник проявив інтерес і готовість  на загальних засадах  брати участь у відкритому конкурсі на приватизацію  судна, якщо Україна ініціюватиме такий  процес.

Згідно нового договору, серед інших умов захисту інтересів України як судновласника, район промислу було змінено   з Нової Зеландії на ближчий до Європи  – Марокко, Мавританію або Гренландію, а також прописана  неможливість здачі судна у субфрахт. Транспортування, вартість якого до нового регіону промислу може сягнути 1 млн. дол. США, також буде здійснено за рахунок фрахтувальника.

«Історія стосунків України із попереднім фрахтувальником, офшорною компанією «Бьютфул Скінері» – непроста. Судові процеси, стягнення українських суден за борги, наприклад щодо ВАТМ «Олександр Буряченко»  питання розглядатиметься у арбітражі. В 2015 р. нам вдалося досягнути  з цим контрагентом конструктиву, поліпшити ставки і умови фрахту. Проте підписання договору з  оператором з Євросоюзу – вигідний  і позитивний для України результат. Більш того,  держава  вже має з ним 5-річний досвід співпраці - за договором фрахту    ВАТМ «Капітан Русак» веде промисел у Мавританії. За ці роки фрахтувальники зарекомендували себе виключно з  позитивної сторони».  – повідомив Голова Держрибагентства Ярема Ковалів. 

Розірвання договору із «Бьютифул Скінері»  і пошук нового партнера стали можливими із низки причин. По-перше, Нова Зеландія зменшила видачу квот, судно не отримало їх на 2016 рік  і з 30.04.2016  мало припинити промисел.  По-друге,   пошук нового фрахтувальника ми Україна розпочала ще минулого року. «Фрахтувальник повідомив нас, що не отримав квот і не планує продовжувати договір фрахту. Ми мусили оперативно шукати альтернативу,  інакше на судно б чекав «простій»у порті Нової Зеландії вартістю до 240 тис дол. США на місяць» – зазначив Ковалів.

ДП «Сервіс» та Держрибагентство    звернулися  до 12 провідних  брокерських компаній із фрахту суден. Через обмеженість імовірних  зон промислу для суден типу ВАТМ інтерес та пропозиції  було отримано лише від 2-х.   Оголошення про пошук нового брокера також було розміщено на веб-сайті відомства, але за ним пропозицій від українських та зарубіжних компаній не надходило.  «У більшості країн ВАТМ вважаються недружніми до природи - занадто багато риби забирають під час промислу. 90% таких суден у світі експлуатують росіяни на Далекому Сході, на Півночі та в Атлантиці за квотами, що залишилися у спадок від СРСР. Росію як  зону для промислу  ми не розглядали, тому  вибір був обмежений» – повідомив Ярема Ковалів. У найближчих планах керівництва рибного господарства України, організація у березні 2016 р. великого круглого столу з питань рибопромислового флоту України, де серед інших питань буде розглянуто варіанти розвитку океанічного флоту – здачі у фрахт або приватизації.

Нагадаємо, в  2015 р. Україна вперше за 19 років отримала 19,5 млн грн. чистого прибуку від діяльності океанічного флоту. Це стало можливим у зв'язку з повним погашенням боргу, який був сформований державними компаніями в 90-х і 2000-х рр. перед іноземними кредиторами. В рамках підписання додаткових угод 2015 р. було відновлено отримання фрахтових платежів, ставку фрахту було піднято в 1,5 рази – до рівня ринкових, з’явилася можливість розірвати договір за ініціативи судновласника, було поліпшено умови за кредитам. Це стало можливо завдяки відновленню контролю та розблокованню діяльності  риболовецької компанії «Fishing Company S.A.» та державного підприємства «Сервіс», що є власниками суден.  

Читайте також:

  Громадськість Кіровоградщини долучилася до рибоохоронної роботи
Громадськість Кіровоградщини долучилася до рибоохоронної роботиУ середині січня 2016 року інспекторами Кіровоградрибоохорони було проведено спільний рейд з активістами Кіровоградського обласного риболовного клубу «КОРК». Загалом під час рейду виявлено та вилучено   30 незаконних знарядь   ... >>>

  Громадськість має можливість висловити думку з приводу кандидатів у рибний патруль, – Держрибагентство
Громадськість має можливість висловити думку з приводу кандидатів у рибний патруль, – ДержрибагентствоГромадськість має можливість   висловити думку з приводу кандидатів у рибний патруль.  Якщо  вам відомі факти про конкурсантів, що несумісні із чесною роботою у органах рибоохорони – просимо повідомляти нам про це. Також ... >>>

  Україна та Естонія разом працюватимуть над електронізацією рибної галузі, - Ярема Ковалів
Україна та Естонія разом працюватимуть над електронізацією рибної галузі, - Ярема КовалівУкраїна пропонує Естонії і Норвегії сформувати робочу групу з розробки та уніфікації досвіду партнерів зі створення електронних інформаційних систем та можливості їх впровадження в Україні. Ініціатива створення відповідної робочої групи стала ... >>>

  Держрибагентство проводить службове розслідування на Черкащині
Держрибагентство проводить службове розслідування  на ЧеркащиніУ зв’язку з реформуванням органів рибоохорони  останнім часом почастішали випадки браконьєрства на водоймах та зловживання службовим становищем  з боку посадових осіб. З метою збереження порядку громадські об’єднання посилили контроль ... >>>

  Спільні рибоохоронні рейди з громадськістю – строк подачі інформації продовжено до 1 лютого
Спільні   рибоохоронні рейди з громадськістю – строк подачі інформації  продовжено  до 1 лютогоДержрибагентство  запрошує громадськість долучитися до рибоохоронних рейдів по всій території України, особливо у перехідний для галузі період   до моменту запуску  рибного патруля. На прохання представників ... >>>

  ЕТАПИ ПРОХОДЖЕННЯ КОНКУРСУ (ІЗ ПРІЗВИЩАМИ ТА ІНДИВІДУАЛЬНИМ ЧАСОМ ДЛЯ КОЖНОГО КАНДИДАТА)
ЕТАПИ ПРОХОДЖЕННЯ КОНКУРСУ (ІЗ ПРІЗВИЩАМИ ТА  ІНДИВІДУАЛЬНИМ ЧАСОМ ДЛЯ КОЖНОГО КАНДИДАТА)Шановні учасники конкурсу, за лінками розміщено деталізовану інформацію про проходження всіх етапапів конкурсу: письмові іспити на знання законодавства, співбесіда, психологічне тестування (додатково) та перевірка рівня фізичної підготовки ... >>>

  У перехідний період необхідно організувати спільні рибоохоронні рейди з громадськістю - Держрибагентство
У перехідний період необхідно організувати спільні рибоохоронні рейди з громадськістю - ДержрибагентствоНа початку грудня 2015 р. Держрибагентством розпочато ліквідацію територіальних управлінь органів рибоохорони та  створення рибоохоронного патруля.  Починаючи з цього моменту, до Держрибагентства стали активно надходити негативні сигнали  із різних ... >>>

  Конкурсний відбір до рибного патруля Києва та області стартує 25 січня
Конкурсний відбір до рибного патруля Києва та області стартує 25 січняЗ 25 січня розпочинається конкурсний відбір до рибного патруля Києва та Київської області, який буде проходити у 4 етапи: 

1.       25 – 27 січня – психологічне тестування кандидатів (вул. Смоленська ... >>>


Документы: 1-8, 9-16, 17-24, 25-32, 33-40, 41-48, 49-56, 57-64, 65-72, 73-80, 81-88, 89-96, 97-104, 105-112, 113-120, 121-128, 129-136, 137-144, 145-152, 153-160, 161-168, 169-176, 177-184, 185-192, 193-200, 201-208, 209-216, 217-224, 225-232, 233-240, 241-248, 249-256, 257-264, 265-272, 273-280, 281-288, 289-296, 297-304, 305-312, 313-320, 321-328, 329-336, 337-344, 345-352, 353-360, 361-368, 369-376, 377-384, 385-392, 393-400, 401-408, 409-416, 417-424, 425-432, 433-440, 441-448, 449-456, 457-464, 465-472, 473-480, 481-488, 489-496, 497-504, 505-512, 513-520, 521-528, 529-536, 537-544, 545-552, 553-560, 561-568, 569-576, 577-584, 585-592, 593-600, 601-608, 609-616, 617-624, 625-632, 633-640, 641-648, 649-656, 657-664, 665-672, 673-680, 681-688, 689-696, 697-704, 705-712, 713-720, 721-728, 729-736, 737-744, 745-752, 753-760, 761-768, 769-776, 777-784, 785-792, 793-800, 801-808, 809-816, 817-824, 825-832, 833-840, 841-848, 849-856, 857-864, 865-872, 873-880, 881-888, 889-896, 897-904, 905-912, 913-920, 921-928, 929-936, 937-944, 945-952, 953-960, 961-968, 969-976, 977-984.

ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО РИБНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

Адреса: 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 45-а

тел.:+38 (044) 486-62-43, тел/факс:+38 (044) 272-20-32

E-mail: darg@darg.gov.ua

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

ДАРГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

        f y t t