Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України


17.03.2016

Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України

Триває робота із покращення умов роботи океанічного риболовецького флоту України. У березні ДП «Сервіс» (судновласник) підписало договір фрахту щодо судна  ВАТМ «Іван Голубець» із новим фрахтувальником, провідним рибопромисловим оператором  з Прибалтики (Латвія). В рамках нового договору було збільшено розмір фрахтового платежа на 33% і суттєво покращено умови договору порівняно з  тими, що судно мало з 2004 р. Зокрема, витрати із технічної модернізації судна тепер нестиме фрахтувальник, а у разі розірвання договору, наприклад, при приватизації судна,   оновлені технічні потужності залишаються невід’ємною частиною судна у власності України.     Попередній план технічного оновлення «Івана Голубця»  було   узгоджено в рамках переговорів з підписання договору. Крім того, фрахтувальник проявив інтерес і готовість  на загальних засадах  брати участь у відкритому конкурсі на приватизацію  судна, якщо Україна ініціюватиме такий  процес.

Згідно нового договору, серед інших умов захисту інтересів України як судновласника, район промислу було змінено   з Нової Зеландії на ближчий до Європи  – Марокко, Мавританію або Гренландію, а також прописана  неможливість здачі судна у субфрахт. Транспортування, вартість якого до нового регіону промислу може сягнути 1 млн. дол. США, також буде здійснено за рахунок фрахтувальника.

«Історія стосунків України із попереднім фрахтувальником, офшорною компанією «Бьютфул Скінері» – непроста. Судові процеси, стягнення українських суден за борги, наприклад щодо ВАТМ «Олександр Буряченко»  питання розглядатиметься у арбітражі. В 2015 р. нам вдалося досягнути  з цим контрагентом конструктиву, поліпшити ставки і умови фрахту. Проте підписання договору з  оператором з Євросоюзу – вигідний  і позитивний для України результат. Більш того,  держава  вже має з ним 5-річний досвід співпраці - за договором фрахту    ВАТМ «Капітан Русак» веде промисел у Мавританії. За ці роки фрахтувальники зарекомендували себе виключно з  позитивної сторони».  – повідомив Голова Держрибагентства Ярема Ковалів. 

Розірвання договору із «Бьютифул Скінері»  і пошук нового партнера стали можливими із низки причин. По-перше, Нова Зеландія зменшила видачу квот, судно не отримало їх на 2016 рік  і з 30.04.2016  мало припинити промисел.  По-друге,   пошук нового фрахтувальника ми Україна розпочала ще минулого року. «Фрахтувальник повідомив нас, що не отримав квот і не планує продовжувати договір фрахту. Ми мусили оперативно шукати альтернативу,  інакше на судно б чекав «простій»у порті Нової Зеландії вартістю до 240 тис дол. США на місяць» – зазначив Ковалів.

ДП «Сервіс» та Держрибагентство    звернулися  до 12 провідних  брокерських компаній із фрахту суден. Через обмеженість імовірних  зон промислу для суден типу ВАТМ інтерес та пропозиції  було отримано лише від 2-х.   Оголошення про пошук нового брокера також було розміщено на веб-сайті відомства, але за ним пропозицій від українських та зарубіжних компаній не надходило.  «У більшості країн ВАТМ вважаються недружніми до природи - занадто багато риби забирають під час промислу. 90% таких суден у світі експлуатують росіяни на Далекому Сході, на Півночі та в Атлантиці за квотами, що залишилися у спадок від СРСР. Росію як  зону для промислу  ми не розглядали, тому  вибір був обмежений» – повідомив Ярема Ковалів. У найближчих планах керівництва рибного господарства України, організація у березні 2016 р. великого круглого столу з питань рибопромислового флоту України, де серед інших питань буде розглянуто варіанти розвитку океанічного флоту – здачі у фрахт або приватизації.

Нагадаємо, в  2015 р. Україна вперше за 19 років отримала 19,5 млн грн. чистого прибуку від діяльності океанічного флоту. Це стало можливим у зв'язку з повним погашенням боргу, який був сформований державними компаніями в 90-х і 2000-х рр. перед іноземними кредиторами. В рамках підписання додаткових угод 2015 р. було відновлено отримання фрахтових платежів, ставку фрахту було піднято в 1,5 рази – до рівня ринкових, з’явилася можливість розірвати договір за ініціативи судновласника, було поліпшено умови за кредитам. Це стало можливо завдяки відновленню контролю та розблокованню діяльності  риболовецької компанії «Fishing Company S.A.» та державного підприємства «Сервіс», що є власниками суден.  

Читайте також:

  Павло Гвозденко розповів про перебіг відбору кандидатів на посади керівників управлінь у регіонах
Павло Гвозденко розповів  про перебіг відбору  кандидатів на посади керівників управлінь у регіонахВ середині лютого перший заступник Голови Держрибагенства  Павло Гвозденко відвідав із робочою поїздкою Черкащину,  де зустрівся з місцевими активістами і  розповів про перебіг відбору  кандидатів у рибний патруль Київщини, ... >>>

  Павло Гвозденко запросив небайдужих громадян стати громадськими інспекторами
Павло Гвозденко запросив  небайдужих громадян стати громадськими інспекторамиУ перехідний для галузі період – під час ліквідації діючих органів рибоохорони та створення рибного патруля Держрибагентство має намір залучати громадськість  до контролю за порядком на водоймах. Про це заявив перший заступник Голови ... >>>

  Під час відбору у рибний патруль тиск на конкурсну комісію – неприпустимий, - Павло Гвозденко
Під час  відбору  у рибний патруль тиск на конкурсну комісію – неприпустимий,  - Павло Гвозденко «Прозорість і відкритість – ключові принципи рибного патруля. Всі кандидати отримають посади виключно на основі результатів, що показали під час конкурсу. Конкурс транслювався он-лайн, для присутності на співбесіді акредитувались представники ... >>>

  Дохідність рибалок-промисловиків можна підвищити, прибравши «чорний» ринок, - Ярема Ковалів
Дохідність рибалок-промисловиків можна підвищити, прибравши  «чорний» ринок, - Ярема КовалівРинок браконьєрської риби суттєво знижує оптову ціну на риби, зокрема на Азові у певні періоди – до 2-5 грн за кілограм.  Про це повідомив Голова Держрибагентства Ярема Ковалів в інтерв’ю Інформаційному агентству «УНІАН» 16 лютого. ... >>>

  Держрибагентство розробляє онлайн-платформу для рибалок
Держрибагентство розробляє онлайн-платформу  для рибалокДо кінця  2016 року Україна   отримає онлайн-платформу з вичерпною  інформацією про всі водойми на території країни, видовий склад водних біоресурсів,   можливості для   промислового та любительського рибальства на кожній з них тощо. Також платформа ... >>>

  ДП "Сервіс" шукає нового фрахтувальника для "БАТМ Іван Голубец"
ДП "Сервіс"  шукає нового фрахтувальника  для "БАТМ Іван Голубец"У зв’язку із можливістю зміни контрагента за діючим договором фрахту для судна "БАТМ Іван Голубец" (ІМО 8859782) 30.04.2016, судновласник ДП «Сервіс» продовжує пошук нового фрахтувальника серед українських та іноземних компаній задля підвищення ... >>>

  Триває конкурс на посади керівників рибного патруля в 15 регіонах України
Триває конкурс на посади керівників рибного патруля в 15 регіонах УкраїниТретього лютого в Держрибагентстві розпочався конкурс на керівні посади до рибного патруля в 15 управліннях рибоохорони, а саме, на посаду начальника та заступника начальника територіального управління у Вінницькій, Волинській, Донецькій, ... >>>

  Графік проходження співбесіди в "рибний патруль" на 17 лютого
Графік проходження співбесіди в "рибний патруль" на 17 лютого 17 лютого у Держрибагентстві України (м. Київ, вул. Січових Стрільців, 45а) продовжиться останній етап проходження конкурсного відбору - співбесіди керівників управлінь Держрибагентства у регіонах України.
За посиланням ви зможете ... >>>


Документы: 1-8, 9-16, 17-24, 25-32, 33-40, 41-48, 49-56, 57-64, 65-72, 73-80, 81-88, 89-96, 97-104, 105-112, 113-120, 121-128, 129-136, 137-144, 145-152, 153-160, 161-168, 169-176, 177-184, 185-192, 193-200, 201-208, 209-216, 217-224, 225-232, 233-240, 241-248, 249-256, 257-264, 265-272, 273-280, 281-288, 289-296, 297-304, 305-312, 313-320, 321-328, 329-336, 337-344, 345-352, 353-360, 361-368, 369-376, 377-384, 385-392, 393-400, 401-408, 409-416, 417-424, 425-432, 433-440, 441-448, 449-456, 457-464, 465-472, 473-480, 481-488, 489-496, 497-504, 505-512, 513-520, 521-528, 529-536, 537-544, 545-552, 553-560, 561-568, 569-576, 577-584, 585-592, 593-600, 601-608, 609-616, 617-624, 625-632, 633-640, 641-648, 649-656, 657-664, 665-672, 673-680, 681-688, 689-696, 697-704, 705-712, 713-720, 721-728, 729-736, 737-744, 745-752, 753-760, 761-768, 769-776, 777-784, 785-792, 793-800, 801-808, 809-816, 817-824, 825-832, 833-840, 841-848, 849-856, 857-864, 865-872, 873-880, 881-888, 889-896, 897-904, 905-912, 913-920, 921-928, 929-936, 937-944, 945-952, 953-960, 961-968, 969-976, 977-984.

ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО РИБНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

Адреса: 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 45-а

тел.:+38 (044) 486-62-43, тел/факс:+38 (044) 272-20-32

E-mail: darg@darg.gov.ua

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

ДАРГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

        f y t t