Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України


17.03.2016

Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України

Триває робота із покращення умов роботи океанічного риболовецького флоту України. У березні ДП «Сервіс» (судновласник) підписало договір фрахту щодо судна  ВАТМ «Іван Голубець» із новим фрахтувальником, провідним рибопромисловим оператором  з Прибалтики (Латвія). В рамках нового договору було збільшено розмір фрахтового платежа на 33% і суттєво покращено умови договору порівняно з  тими, що судно мало з 2004 р. Зокрема, витрати із технічної модернізації судна тепер нестиме фрахтувальник, а у разі розірвання договору, наприклад, при приватизації судна,   оновлені технічні потужності залишаються невід’ємною частиною судна у власності України.     Попередній план технічного оновлення «Івана Голубця»  було   узгоджено в рамках переговорів з підписання договору. Крім того, фрахтувальник проявив інтерес і готовість  на загальних засадах  брати участь у відкритому конкурсі на приватизацію  судна, якщо Україна ініціюватиме такий  процес.

Згідно нового договору, серед інших умов захисту інтересів України як судновласника, район промислу було змінено   з Нової Зеландії на ближчий до Європи  – Марокко, Мавританію або Гренландію, а також прописана  неможливість здачі судна у субфрахт. Транспортування, вартість якого до нового регіону промислу може сягнути 1 млн. дол. США, також буде здійснено за рахунок фрахтувальника.

«Історія стосунків України із попереднім фрахтувальником, офшорною компанією «Бьютфул Скінері» – непроста. Судові процеси, стягнення українських суден за борги, наприклад щодо ВАТМ «Олександр Буряченко»  питання розглядатиметься у арбітражі. В 2015 р. нам вдалося досягнути  з цим контрагентом конструктиву, поліпшити ставки і умови фрахту. Проте підписання договору з  оператором з Євросоюзу – вигідний  і позитивний для України результат. Більш того,  держава  вже має з ним 5-річний досвід співпраці - за договором фрахту    ВАТМ «Капітан Русак» веде промисел у Мавританії. За ці роки фрахтувальники зарекомендували себе виключно з  позитивної сторони».  – повідомив Голова Держрибагентства Ярема Ковалів. 

Розірвання договору із «Бьютифул Скінері»  і пошук нового партнера стали можливими із низки причин. По-перше, Нова Зеландія зменшила видачу квот, судно не отримало їх на 2016 рік  і з 30.04.2016  мало припинити промисел.  По-друге,   пошук нового фрахтувальника ми Україна розпочала ще минулого року. «Фрахтувальник повідомив нас, що не отримав квот і не планує продовжувати договір фрахту. Ми мусили оперативно шукати альтернативу,  інакше на судно б чекав «простій»у порті Нової Зеландії вартістю до 240 тис дол. США на місяць» – зазначив Ковалів.

ДП «Сервіс» та Держрибагентство    звернулися  до 12 провідних  брокерських компаній із фрахту суден. Через обмеженість імовірних  зон промислу для суден типу ВАТМ інтерес та пропозиції  було отримано лише від 2-х.   Оголошення про пошук нового брокера також було розміщено на веб-сайті відомства, але за ним пропозицій від українських та зарубіжних компаній не надходило.  «У більшості країн ВАТМ вважаються недружніми до природи - занадто багато риби забирають під час промислу. 90% таких суден у світі експлуатують росіяни на Далекому Сході, на Півночі та в Атлантиці за квотами, що залишилися у спадок від СРСР. Росію як  зону для промислу  ми не розглядали, тому  вибір був обмежений» – повідомив Ярема Ковалів. У найближчих планах керівництва рибного господарства України, організація у березні 2016 р. великого круглого столу з питань рибопромислового флоту України, де серед інших питань буде розглянуто варіанти розвитку океанічного флоту – здачі у фрахт або приватизації.

Нагадаємо, в  2015 р. Україна вперше за 19 років отримала 19,5 млн грн. чистого прибуку від діяльності океанічного флоту. Це стало можливим у зв'язку з повним погашенням боргу, який був сформований державними компаніями в 90-х і 2000-х рр. перед іноземними кредиторами. В рамках підписання додаткових угод 2015 р. було відновлено отримання фрахтових платежів, ставку фрахту було піднято в 1,5 рази – до рівня ринкових, з’явилася можливість розірвати договір за ініціативи судновласника, було поліпшено умови за кредитам. Це стало можливо завдяки відновленню контролю та розблокованню діяльності  риболовецької компанії «Fishing Company S.A.» та державного підприємства «Сервіс», що є власниками суден.  

Читайте також:

  Держрибагентство та Мінагрополітики знайшли кошти на запуск рибного патруля у галузі та просять підтримки реформи з боку держави
Держрибагентство та Мінагрополітики знайшли кошти на запуск рибного патруля  у галузі та просять підтримки  реформи з боку державиСтворення на українських водоймах системи контролю європейського рівня  є одним із першочергових завдань, поставлених Урядом перед Держрибагентством у 2016 р. Це передбачає запуск рибного патруля, запровадження електронної системи моніторингу ... >>>

  Держрибагентство визначило напрями розвитку рибного господарства на 2016 рік, - Ярема Ковалів
Держрибагентство визначило напрями розвитку рибного господарства на 2016 рік, - Ярема КовалівКлючовими напрямами розвитку рибної галузі на 2016 ріквизначенореформування органів рибоохорони  та запуск рибного патруля по   всій території України,  продовження курсу  на дерегуляцію, розвиток аквакультури та ... >>>

  Олексій Павленко: Міністерство працює над розширенням співпраці з міжнародними донорами
Олексій Павленко: Міністерство працює над розширенням співпраці з міжнародними донорами «Минулий рік став знаковим у сфері реформування аграрної галузі. Для аграріїв він видався складним через несприятливі економічні та природно-кліматичні умови. Але тим не менше, аграрному сектору в такий складний час вдалося стати рушієм ... >>>

  Через систематичні порушення ДП «Укрриба» держава не отримала виплати за 92% договорів оренди ГТС
Через систематичні порушення ДП «Укрриба» держава  не отримала виплати за 92% договорів оренди  ГТС2.03.2016 Держрибагентство звернулося до МВС, СБУ та Генеральної прокуратури України із заявою щодо непрозорої економічної діяльності ДП «Укрриба», а також неправомірних дій директора ДП  «Укрриба» Олексія Бархатова.  Згідно ... >>>

  Турецькому суду доведеться вирішити долю українського корабля, що намагається відібрати Росія
Турецькому суду доведеться вирішити  долю українського корабля, що  намагається відібрати Росія03.03.2016 2-ий Адміністративний громадянський суд Азіатської частини Стамбулу розгляне позов України про зняття арешту з танкера «Таманський» (орієнтовна вартість 1 млн дол. США), що 14.12.2015 мало бути примусово реалізовано виконавчою службою ... >>>

  Київщина побачить перших рибних патрульних вже цією весною
Київщина побачить  перших рибних патрульних вже цією весною23 лютого закінчився набір у перший рибний патруль м Києва та області. Було відібрано 47 кандидатів, 4 з яких є демобілізованими бійцями АТО.   Серед перших рибних патрульних 44 чоловіки і 3 жінки, середній вік –  34 ... >>>

  У 2015 році вилов у водоймах України збільшився на 17,7%
У 2015 році вилов у водоймах України збільшився на 17,7%За 12 місяців 2015 року виловлено 72,7 тис. тонн водних біоресурсів у водоймах України, що складається з вилову підприємствами Азово-Чорноморського басейну та вилову у внутрішніх водоймах України. Це на 17,7% більше у порівнянні з аналогічним ... >>>

  4 демобілізованих учасники АТО рекомендовано до призначення в рибний патруль, - Павло Гвозденко
4 демобілізованих учасники АТО рекомендовано до призначення в рибний патруль, - Павло Гвозденко25 лютого відбулось засідання кадрової комісії та співбесіда з демобілізованими учасниками АТО. Йдеться про кандидатів, які звернулися із заявами щодо призначення їх на посади інспекторів рибного патруля Києва та Київської області, начальника або ... >>>


Документы: 1-8, 9-16, 17-24, 25-32, 33-40, 41-48, 49-56, 57-64, 65-72, 73-80, 81-88, 89-96, 97-104, 105-112, 113-120, 121-128, 129-136, 137-144, 145-152, 153-160, 161-168, 169-176, 177-184, 185-192, 193-200, 201-208, 209-216, 217-224, 225-232, 233-240, 241-248, 249-256, 257-264, 265-272, 273-280, 281-288, 289-296, 297-304, 305-312, 313-320, 321-328, 329-336, 337-344, 345-352, 353-360, 361-368, 369-376, 377-384, 385-392, 393-400, 401-408, 409-416, 417-424, 425-432, 433-440, 441-448, 449-456, 457-464, 465-472, 473-480, 481-488, 489-496, 497-504, 505-512, 513-520, 521-528, 529-536, 537-544, 545-552, 553-560, 561-568, 569-576, 577-584, 585-592, 593-600, 601-608, 609-616, 617-624, 625-632, 633-640, 641-648, 649-656, 657-664, 665-672, 673-680, 681-688, 689-696, 697-704, 705-712, 713-720, 721-728, 729-736, 737-744, 745-752, 753-760, 761-768, 769-776, 777-784, 785-792, 793-800, 801-808, 809-816, 817-824, 825-832, 833-840, 841-848, 849-856, 857-864, 865-872, 873-880, 881-888, 889-896, 897-904, 905-912, 913-920, 921-928, 929-936, 937-944, 945-952, 953-960, 961-968, 969-976, 977-984.

ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО РИБНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

Адреса: 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 45-а

тел.:+38 (044) 486-62-43, тел/факс:+38 (044) 272-20-32

E-mail: darg@darg.gov.ua

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

ДАРГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

        f y t t