Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України


17.03.2016

Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України

Триває робота із покращення умов роботи океанічного риболовецького флоту України. У березні ДП «Сервіс» (судновласник) підписало договір фрахту щодо судна  ВАТМ «Іван Голубець» із новим фрахтувальником, провідним рибопромисловим оператором  з Прибалтики (Латвія). В рамках нового договору було збільшено розмір фрахтового платежа на 33% і суттєво покращено умови договору порівняно з  тими, що судно мало з 2004 р. Зокрема, витрати із технічної модернізації судна тепер нестиме фрахтувальник, а у разі розірвання договору, наприклад, при приватизації судна,   оновлені технічні потужності залишаються невід’ємною частиною судна у власності України.     Попередній план технічного оновлення «Івана Голубця»  було   узгоджено в рамках переговорів з підписання договору. Крім того, фрахтувальник проявив інтерес і готовість  на загальних засадах  брати участь у відкритому конкурсі на приватизацію  судна, якщо Україна ініціюватиме такий  процес.

Згідно нового договору, серед інших умов захисту інтересів України як судновласника, район промислу було змінено   з Нової Зеландії на ближчий до Європи  – Марокко, Мавританію або Гренландію, а також прописана  неможливість здачі судна у субфрахт. Транспортування, вартість якого до нового регіону промислу може сягнути 1 млн. дол. США, також буде здійснено за рахунок фрахтувальника.

«Історія стосунків України із попереднім фрахтувальником, офшорною компанією «Бьютфул Скінері» – непроста. Судові процеси, стягнення українських суден за борги, наприклад щодо ВАТМ «Олександр Буряченко»  питання розглядатиметься у арбітражі. В 2015 р. нам вдалося досягнути  з цим контрагентом конструктиву, поліпшити ставки і умови фрахту. Проте підписання договору з  оператором з Євросоюзу – вигідний  і позитивний для України результат. Більш того,  держава  вже має з ним 5-річний досвід співпраці - за договором фрахту    ВАТМ «Капітан Русак» веде промисел у Мавританії. За ці роки фрахтувальники зарекомендували себе виключно з  позитивної сторони».  – повідомив Голова Держрибагентства Ярема Ковалів. 

Розірвання договору із «Бьютифул Скінері»  і пошук нового партнера стали можливими із низки причин. По-перше, Нова Зеландія зменшила видачу квот, судно не отримало їх на 2016 рік  і з 30.04.2016  мало припинити промисел.  По-друге,   пошук нового фрахтувальника ми Україна розпочала ще минулого року. «Фрахтувальник повідомив нас, що не отримав квот і не планує продовжувати договір фрахту. Ми мусили оперативно шукати альтернативу,  інакше на судно б чекав «простій»у порті Нової Зеландії вартістю до 240 тис дол. США на місяць» – зазначив Ковалів.

ДП «Сервіс» та Держрибагентство    звернулися  до 12 провідних  брокерських компаній із фрахту суден. Через обмеженість імовірних  зон промислу для суден типу ВАТМ інтерес та пропозиції  було отримано лише від 2-х.   Оголошення про пошук нового брокера також було розміщено на веб-сайті відомства, але за ним пропозицій від українських та зарубіжних компаній не надходило.  «У більшості країн ВАТМ вважаються недружніми до природи - занадто багато риби забирають під час промислу. 90% таких суден у світі експлуатують росіяни на Далекому Сході, на Півночі та в Атлантиці за квотами, що залишилися у спадок від СРСР. Росію як  зону для промислу  ми не розглядали, тому  вибір був обмежений» – повідомив Ярема Ковалів. У найближчих планах керівництва рибного господарства України, організація у березні 2016 р. великого круглого столу з питань рибопромислового флоту України, де серед інших питань буде розглянуто варіанти розвитку океанічного флоту – здачі у фрахт або приватизації.

Нагадаємо, в  2015 р. Україна вперше за 19 років отримала 19,5 млн грн. чистого прибуку від діяльності океанічного флоту. Це стало можливим у зв'язку з повним погашенням боргу, який був сформований державними компаніями в 90-х і 2000-х рр. перед іноземними кредиторами. В рамках підписання додаткових угод 2015 р. було відновлено отримання фрахтових платежів, ставку фрахту було піднято в 1,5 рази – до рівня ринкових, з’явилася можливість розірвати договір за ініціативи судновласника, було поліпшено умови за кредитам. Це стало можливо завдяки відновленню контролю та розблокованню діяльності  риболовецької компанії «Fishing Company S.A.» та державного підприємства «Сервіс», що є власниками суден.  

Читайте також:

  Управління оперативного реагування «Рибоохоронний патруль» затримало порушників на Бурштинському і Червонооскільському водосховищах
Управління оперативного реагування «Рибоохоронний патруль» затримало порушників на Бурштинському і Червонооскільському водосховищах Управління оперативного реагування «Рибоохоронний патруль» Держрибагентства, створене з метою оперативного реагування на інформацію щодо порушення законодавства з питань охорони водних біоресурсів на території всієї України, в період 30-31 ... >>>

  Азоврибоохорона виявила судно, що без дозволу виловило близько 4 тонн бичка
Азоврибоохорона виявила судно, що без дозволу виловило близько 4 тонн бичка 31 липня, під час проведення рибоохоронного рейду в акваторії Азовського моря, Білосарайська затока, Азоврибоохорона спільно з прикордонниками Бердянського загону виявила одне з найбільших правопорушень, зафіксованих у 2016 році – судно, яке ... >>>

  Засідання Робочої групи з розвитку форелівництва в Україні переноситься на 6 вересня
Засідання Робочої групи з розвитку форелівництва в Україні переноситься на 6 вересня На багаточисленні прохання форелеводів перше засідання Робочої групи, яка працюватиме над Програмою розвитку форелівництва Україні переноситься з 2 серпня на 6 вересня – сезон ділової активності. Як повідомлялося раніше, засідання ... >>>

  Держрибагентство звернулося до правоохоронних органів щодо порушень на Херсонщині
Держрибагентство звернулося до правоохоронних органів щодо порушень на Херсонщині В рамках проведення службового розслідування щодо керівництва Управління охорони, використання і відтворення водних біоресурсів та регулювання рибальства в Херсонській області було виявлено факти, які підпадають під ознаки кримінального ... >>>

  Як працює рибний патруль Київщини: 4 затримання, 300 кг незаконного карася та 2 погоні – підсумки оперативної роботи з 22 по 24 липня
Як працює рибний патруль Київщини: 4 затримання, 300 кг незаконного карася та 2 погоні – підсумки оперативної роботи з 22 по 24 липня4 затримання, вилучення 300 кг незаконно добутого карася, затримання порушників, що ловили рибу забороненими «ятерями» та сітками з жилки, встановлений факт продажу риби без документів на ринку м. Українка, 2 погоні за порушниками – так пройшли ... >>>

  За 6 місяців 2016 року вилов у водоймах України збільшився на 19,4 %
За 6 місяців 2016 року вилов у водоймах України збільшився на 19,4 %За 6 місяців 2016 р., з січня по червень, виловлено 22,9 тис. тонн водних біоресурсів у водоймах України, що на 19,4 % більше ніж за аналогічний період 2015 р. Приріст спостерігається як у Азово-Чорноморському басейні, так і у внутрішніх водоймах. ... >>>

  Інформація до уваги усіх суб’єктів господарювання, що ведуть промисел за межами юрисдикції України!
Інформація до уваги усіх суб’єктів господарювання, що ведуть промисел за межами юрисдикції України!Державне агентство рибного господарства України закликає усіх суб’єктів господарювання, що ведуть промисел водних біоресурсів за межами юрисдикції України суднами під Державним прапором України, дотримуватись норм міжнародного права та не допускати ... >>>

  Держрибагентство пропонує громадськості долучитися до обговорення нового Порядку здійснення любительського рибальства
Держрибагентство пропонує громадськості долучитися до обговорення нового Порядку  здійснення любительського рибальстваДіючі Правила здійснення любительського і спортивного рибальства, створені в 1998 р. – недосконалі та не відповідають сучасному стану рибальства в Україні. Вони не регулюють належним чином надання рекреаційних послуг з ... >>>


Документы: 1-8, 9-16, 17-24, 25-32, 33-40, 41-48, 49-56, 57-64, 65-72, 73-80, 81-88, 89-96, 97-104, 105-112, 113-120, 121-128, 129-136, 137-144, 145-152, 153-160, 161-168, 169-176, 177-184, 185-192, 193-200, 201-208, 209-216, 217-224, 225-232, 233-240, 241-248, 249-256, 257-264, 265-272, 273-280, 281-288, 289-296, 297-304, 305-312, 313-320, 321-328, 329-336, 337-344, 345-352, 353-360, 361-368, 369-376, 377-384, 385-392, 393-400, 401-408, 409-416, 417-424, 425-432, 433-440, 441-448, 449-456, 457-464, 465-472, 473-480, 481-488, 489-496, 497-504, 505-512, 513-520, 521-528, 529-536, 537-544, 545-552, 553-560, 561-568, 569-576, 577-584, 585-592, 593-600, 601-608, 609-616, 617-624, 625-632, 633-640, 641-648, 649-656, 657-664, 665-672, 673-680, 681-688, 689-696, 697-704, 705-712, 713-720, 721-728, 729-736, 737-744, 745-752, 753-760, 761-768, 769-776, 777-784, 785-792, 793-800, 801-808, 809-816, 817-824, 825-832, 833-840, 841-848, 849-856, 857-864, 865-872, 873-880, 881-888, 889-896, 897-904, 905-912, 913-920, 921-928, 929-936, 937-944, 945-952, 953-960, 961-968, 969-976.

ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО РИБНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

Адреса: 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 45-а

тел/факс:+38 (044) 272-20-32

E-mail: darg@darg.gov.ua

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

ДАРГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

        f y t t