Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України


17.03.2016

Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України

Триває робота із покращення умов роботи океанічного риболовецького флоту України. У березні ДП «Сервіс» (судновласник) підписало договір фрахту щодо судна  ВАТМ «Іван Голубець» із новим фрахтувальником, провідним рибопромисловим оператором  з Прибалтики (Латвія). В рамках нового договору було збільшено розмір фрахтового платежа на 33% і суттєво покращено умови договору порівняно з  тими, що судно мало з 2004 р. Зокрема, витрати із технічної модернізації судна тепер нестиме фрахтувальник, а у разі розірвання договору, наприклад, при приватизації судна,   оновлені технічні потужності залишаються невід’ємною частиною судна у власності України.     Попередній план технічного оновлення «Івана Голубця»  було   узгоджено в рамках переговорів з підписання договору. Крім того, фрахтувальник проявив інтерес і готовість  на загальних засадах  брати участь у відкритому конкурсі на приватизацію  судна, якщо Україна ініціюватиме такий  процес.

Згідно нового договору, серед інших умов захисту інтересів України як судновласника, район промислу було змінено   з Нової Зеландії на ближчий до Європи  – Марокко, Мавританію або Гренландію, а також прописана  неможливість здачі судна у субфрахт. Транспортування, вартість якого до нового регіону промислу може сягнути 1 млн. дол. США, також буде здійснено за рахунок фрахтувальника.

«Історія стосунків України із попереднім фрахтувальником, офшорною компанією «Бьютфул Скінері» – непроста. Судові процеси, стягнення українських суден за борги, наприклад щодо ВАТМ «Олександр Буряченко»  питання розглядатиметься у арбітражі. В 2015 р. нам вдалося досягнути  з цим контрагентом конструктиву, поліпшити ставки і умови фрахту. Проте підписання договору з  оператором з Євросоюзу – вигідний  і позитивний для України результат. Більш того,  держава  вже має з ним 5-річний досвід співпраці - за договором фрахту    ВАТМ «Капітан Русак» веде промисел у Мавританії. За ці роки фрахтувальники зарекомендували себе виключно з  позитивної сторони».  – повідомив Голова Держрибагентства Ярема Ковалів. 

Розірвання договору із «Бьютифул Скінері»  і пошук нового партнера стали можливими із низки причин. По-перше, Нова Зеландія зменшила видачу квот, судно не отримало їх на 2016 рік  і з 30.04.2016  мало припинити промисел.  По-друге,   пошук нового фрахтувальника ми Україна розпочала ще минулого року. «Фрахтувальник повідомив нас, що не отримав квот і не планує продовжувати договір фрахту. Ми мусили оперативно шукати альтернативу,  інакше на судно б чекав «простій»у порті Нової Зеландії вартістю до 240 тис дол. США на місяць» – зазначив Ковалів.

ДП «Сервіс» та Держрибагентство    звернулися  до 12 провідних  брокерських компаній із фрахту суден. Через обмеженість імовірних  зон промислу для суден типу ВАТМ інтерес та пропозиції  було отримано лише від 2-х.   Оголошення про пошук нового брокера також було розміщено на веб-сайті відомства, але за ним пропозицій від українських та зарубіжних компаній не надходило.  «У більшості країн ВАТМ вважаються недружніми до природи - занадто багато риби забирають під час промислу. 90% таких суден у світі експлуатують росіяни на Далекому Сході, на Півночі та в Атлантиці за квотами, що залишилися у спадок від СРСР. Росію як  зону для промислу  ми не розглядали, тому  вибір був обмежений» – повідомив Ярема Ковалів. У найближчих планах керівництва рибного господарства України, організація у березні 2016 р. великого круглого столу з питань рибопромислового флоту України, де серед інших питань буде розглянуто варіанти розвитку океанічного флоту – здачі у фрахт або приватизації.

Нагадаємо, в  2015 р. Україна вперше за 19 років отримала 19,5 млн грн. чистого прибуку від діяльності океанічного флоту. Це стало можливим у зв'язку з повним погашенням боргу, який був сформований державними компаніями в 90-х і 2000-х рр. перед іноземними кредиторами. В рамках підписання додаткових угод 2015 р. було відновлено отримання фрахтових платежів, ставку фрахту було піднято в 1,5 рази – до рівня ринкових, з’явилася можливість розірвати договір за ініціативи судновласника, було поліпшено умови за кредитам. Це стало можливо завдяки відновленню контролю та розблокованню діяльності  риболовецької компанії «Fishing Company S.A.» та державного підприємства «Сервіс», що є власниками суден.  

Читайте також:

  Інформація до відома користувачів водних біоресурсів
Інформація до відома користувачів водних біоресурсів На виконання абзацу 38 статті 9 та статті 30 Закону України «Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів», підпунктів 47 та 58 пункту 4 Положення про Державне агентство рибного господарства України, ... >>>

  Оголошення щодо Українсько-норвезького бізнес-форуму
Оголошення щодо Українсько-норвезького бізнес-форуму Державне агентство рибного господарства України повідомляє про те, що 18 жовтня 2016 року у місті Осло (Королівство Норвегія) відбудеться Українсько-норвезький бізнес-форум. Метою форуму буде: - сучасний стан ... >>>

  Верховна Рада виділила 15 млн на оснащення рибного патруля сучасною технікою
Верховна Рада виділила 15 млн на оснащення рибного патруля сучасною технікою «Рибний патруль отримає нову сучасну техніку: човни, автомобілі, тепловізори та все інше, що необхідно для ефективної роботи. 8 вересня Верховна Рада 233-ма голосами "за" підтримали проект закону №4464 про виділення 15 мільйонів гривень ... >>>

  Громадських активістів Херсонщини запрошують стати рибними патрульними
Громадських активістів Херсонщини запрошують стати рибними патрульними 15 вересня 2016 року в Херсонській області буде оголошено набір в рибоохоронний патруль. Відбиратимуть 40 інспекторів, начальника Управління та заступника начальника Управління. Держрибагентство та Херсонська обласна державна адміністрація ... >>>

  На Тернопільщині проведено 60 рибоохоронних рейдів, з них 14 – з громадськістю
На Тернопільщині проведено 60 рибоохоронних рейдів, з них 14 – з громадськістю Протягом червня-серпня 2016 року співробітниками Тернопільрибоохорони проведено більше 60 рейдів за здійсненням державного контролю у сфері рибоохоронної діяльності на внутрішніх водоймах. Із залученням громадських інспекторів та ... >>>

  За 2 місяці роботи рибного патруля показники промислового вилову риби зросли в 2 рази - Держрибагентство
За 2 місяці роботи рибного патруля показники промислового вилову риби зросли в 2 рази - Держрибагентство У 2016 році обсяг офіційного промислового вилову риби в Київській області збільшився майже в 2 рази. За червень-липень 2016 року вилов на Київському водосховищі склав 335,31 тонн, що на 31% більше у порівнянні з червнем та липнем 2015 (231,32 ... >>>

  До уваги членів екіпажів суден флоту рибної промисловості
До уваги членів екіпажів суден флоту рибної промисловості З метою недопущення випадків шахрайства з боку осіб, які не уповноважені видавати кваліфікаційні документи персоналу риболовних суден (зокрема, класифікаційних сертифікатів та підтверджень до них), повідомляємо інформацію про діючих капітанів ... >>>

  Оперативна група Держрибагентства спільно з Річковою поліцією затримала групу порушників на річці Десна
Оперативна група Держрибагентства спільно з Річковою поліцією затримала групу порушників на річці Десна 4 вересня співробітники Управління оперативного реагування «Рибоохоронний патруль» спільно з Річковою поліцією м. Києва провели рибоохоронний рейд на річці Десна. Поблизу Деснянського водозабору було виявлено групу осіб, що здійснювали ... >>>


Документы: 1-8, 9-16, 17-24, 25-32, 33-40, 41-48, 49-56, 57-64, 65-72, 73-80, 81-88, 89-96, 97-104, 105-112, 113-120, 121-128, 129-136, 137-144, 145-152, 153-160, 161-168, 169-176, 177-184, 185-192, 193-200, 201-208, 209-216, 217-224, 225-232, 233-240, 241-248, 249-256, 257-264, 265-272, 273-280, 281-288, 289-296, 297-304, 305-312, 313-320, 321-328, 329-336, 337-344, 345-352, 353-360, 361-368, 369-376, 377-384, 385-392, 393-400, 401-408, 409-416, 417-424, 425-432, 433-440, 441-448, 449-456, 457-464, 465-472, 473-480, 481-488, 489-496, 497-504, 505-512, 513-520, 521-528, 529-536, 537-544, 545-552, 553-560, 561-568, 569-576, 577-584, 585-592, 593-600, 601-608, 609-616, 617-624, 625-632, 633-640, 641-648, 649-656, 657-664, 665-672, 673-680, 681-688, 689-696, 697-704, 705-712, 713-720, 721-728, 729-736, 737-744, 745-752, 753-760, 761-768, 769-776, 777-784, 785-792, 793-800, 801-808, 809-816, 817-824, 825-832, 833-840, 841-848, 849-856, 857-864, 865-872, 873-880, 881-888, 889-896, 897-904, 905-912, 913-920, 921-928, 929-936, 937-944, 945-952, 953-960, 961-968, 969-976, 977-984.

ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО РИБНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

Адреса: 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 45-а

тел.:+38 (044) 486-62-43, тел/факс:+38 (044) 272-20-32

E-mail: darg@darg.gov.ua

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

ДАРГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

        f y t t