Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України


17.03.2016

Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України

Триває робота із покращення умов роботи океанічного риболовецького флоту України. У березні ДП «Сервіс» (судновласник) підписало договір фрахту щодо судна  ВАТМ «Іван Голубець» із новим фрахтувальником, провідним рибопромисловим оператором  з Прибалтики (Латвія). В рамках нового договору було збільшено розмір фрахтового платежа на 33% і суттєво покращено умови договору порівняно з  тими, що судно мало з 2004 р. Зокрема, витрати із технічної модернізації судна тепер нестиме фрахтувальник, а у разі розірвання договору, наприклад, при приватизації судна,   оновлені технічні потужності залишаються невід’ємною частиною судна у власності України.     Попередній план технічного оновлення «Івана Голубця»  було   узгоджено в рамках переговорів з підписання договору. Крім того, фрахтувальник проявив інтерес і готовість  на загальних засадах  брати участь у відкритому конкурсі на приватизацію  судна, якщо Україна ініціюватиме такий  процес.

Згідно нового договору, серед інших умов захисту інтересів України як судновласника, район промислу було змінено   з Нової Зеландії на ближчий до Європи  – Марокко, Мавританію або Гренландію, а також прописана  неможливість здачі судна у субфрахт. Транспортування, вартість якого до нового регіону промислу може сягнути 1 млн. дол. США, також буде здійснено за рахунок фрахтувальника.

«Історія стосунків України із попереднім фрахтувальником, офшорною компанією «Бьютфул Скінері» – непроста. Судові процеси, стягнення українських суден за борги, наприклад щодо ВАТМ «Олександр Буряченко»  питання розглядатиметься у арбітражі. В 2015 р. нам вдалося досягнути  з цим контрагентом конструктиву, поліпшити ставки і умови фрахту. Проте підписання договору з  оператором з Євросоюзу – вигідний  і позитивний для України результат. Більш того,  держава  вже має з ним 5-річний досвід співпраці - за договором фрахту    ВАТМ «Капітан Русак» веде промисел у Мавританії. За ці роки фрахтувальники зарекомендували себе виключно з  позитивної сторони».  – повідомив Голова Держрибагентства Ярема Ковалів. 

Розірвання договору із «Бьютифул Скінері»  і пошук нового партнера стали можливими із низки причин. По-перше, Нова Зеландія зменшила видачу квот, судно не отримало їх на 2016 рік  і з 30.04.2016  мало припинити промисел.  По-друге,   пошук нового фрахтувальника ми Україна розпочала ще минулого року. «Фрахтувальник повідомив нас, що не отримав квот і не планує продовжувати договір фрахту. Ми мусили оперативно шукати альтернативу,  інакше на судно б чекав «простій»у порті Нової Зеландії вартістю до 240 тис дол. США на місяць» – зазначив Ковалів.

ДП «Сервіс» та Держрибагентство    звернулися  до 12 провідних  брокерських компаній із фрахту суден. Через обмеженість імовірних  зон промислу для суден типу ВАТМ інтерес та пропозиції  було отримано лише від 2-х.   Оголошення про пошук нового брокера також було розміщено на веб-сайті відомства, але за ним пропозицій від українських та зарубіжних компаній не надходило.  «У більшості країн ВАТМ вважаються недружніми до природи - занадто багато риби забирають під час промислу. 90% таких суден у світі експлуатують росіяни на Далекому Сході, на Півночі та в Атлантиці за квотами, що залишилися у спадок від СРСР. Росію як  зону для промислу  ми не розглядали, тому  вибір був обмежений» – повідомив Ярема Ковалів. У найближчих планах керівництва рибного господарства України, організація у березні 2016 р. великого круглого столу з питань рибопромислового флоту України, де серед інших питань буде розглянуто варіанти розвитку океанічного флоту – здачі у фрахт або приватизації.

Нагадаємо, в  2015 р. Україна вперше за 19 років отримала 19,5 млн грн. чистого прибуку від діяльності океанічного флоту. Це стало можливим у зв'язку з повним погашенням боргу, який був сформований державними компаніями в 90-х і 2000-х рр. перед іноземними кредиторами. В рамках підписання додаткових угод 2015 р. було відновлено отримання фрахтових платежів, ставку фрахту було піднято в 1,5 рази – до рівня ринкових, з’явилася можливість розірвати договір за ініціативи судновласника, було поліпшено умови за кредитам. Це стало можливо завдяки відновленню контролю та розблокованню діяльності  риболовецької компанії «Fishing Company S.A.» та державного підприємства «Сервіс», що є власниками суден.  

Читайте також:

  16 січня розпочинається навчання рибних патрульних з 4 областей України
16 січня розпочинається навчання рибних патрульних з 4 областей України З 16 січня розпочнеться навчання рибних патрульних з Тернопільської, Івано-Франківської, Рівненської та Харківської областей. «Йде мова про Управління, що вже готові до запуску, в яких призначено керівників рибного патруля та рибоохоронні ... >>>

  В період з 29.12.2016 по 06.01.2017 рибоохоронним патрулем Київщини було виявлено 17 порушень
В період з 29.12.2016 по 06.01.2017 рибоохоронним патрулем Київщини було виявлено 17 порушень 29 грудня на зимувальних ямах на Київському водосховищі, в районі м. Вишгород, рибоохоронним патрулем Київщини було затримано 4 порушника. На місці події складено протоколи за ч.3 ст.85 КУпАП. Цього ж дня, проводячи перевірку в місцях ... >>>

  Завершується процес закупівлі техніки для рибного патруля Київщини, – Держрибагентство
Завершується процес закупівлі техніки для рибного патруля Київщини, – Держрибагентство Станом на 04.01.2017 для рибного патруля Київщини шляхом тендеру через систему Prozorro придбано 24 нових човна та 13 автомобілів. Також найближчим часом рибоохоронний патруль отримає 2 тепловізори, 9 ехолотів та 10 радіостанцій для ... >>>

  27-28 грудня затримано порушників у Донецькій та Чернігівській областях
27-28 грудня затримано порушників у Донецькій та Чернігівській областях 27 грудня під час проведення рибоохоронного рейду інспекторами Чернігіврибоохорони було затримано двох громадян. Вони здійснювали вилов водних біоресурсів забороненими знаряддями лову – сітками в кількості 2 шт. Інцидент стався на р. Десна ... >>>

  Розпочався прийом документів на посади заступників керівників рибоохоронного патруля в 4 регіонах України
Розпочався прийом документів на посади заступників керівників рибоохоронного патруля в 4 регіонах України 30 грудня стартував прийом документів для конкурсного відбору на посади заступників керівників рибоохоронного патруля у Миколаївській та Одеській областях, а також у Азовському та Чорноморському басейнових управліннях. «Ми запрошуємо всіх ... >>>

  Привітання Голови Держрибагентства з новорічними святами
Привітання Голови Держрибагентства з новорічними святами Шановні працівники рибної галузі! Вітаю вас із Новим 2017 роком та Різдвом Христовим! Рік, що минає, був сповнений позитивних зрушень у рибному господарстві. Нехай 2017 рік буде для вас насичений цікавими подіями та творчими ідеями, ... >>>

  Потужності заводу не мають технічної можливості утримання стада осетрових для нормальної рибопродуктивності, – Дніпровський осетровий рибовідтворювальний завод
Потужності заводу не мають технічної можливості утримання стада осетрових для нормальної рибопродуктивності, – Дніпровський осетровий рибовідтворювальний завод 29.04.2015 на адресу державної установи «Виробничо-експериментальний Дніпровський осетровий рибовідтворювальний завод ім. академіка С.Т. Артющика» надійшло звернення ТОВ «Донфільтр». В ньому йшлося про можливість тимчасового утримання ... >>>

  Призначено першого заступника Голови Держрибагентства України
Призначено першого заступника Голови Держрибагентства України Фалея Володимира Григоровича призначено на посаду першого заступника Голови Держрибагентства України. Відповідне рішення було прийнято на засіданні Кабінету Міністрів України 21 грудня 2016 року. Володимир Фалей у 1989 році ... >>>


Документы: 1-8, 9-16, 17-24, 25-32, 33-40, 41-48, 49-56, 57-64, 65-72, 73-80, 81-88, 89-96, 97-104, 105-112, 113-120, 121-128, 129-136, 137-144, 145-152, 153-160, 161-168, 169-176, 177-184, 185-192, 193-200, 201-208, 209-216, 217-224, 225-232, 233-240, 241-248, 249-256, 257-264, 265-272, 273-280, 281-288, 289-296, 297-304, 305-312, 313-320, 321-328, 329-336, 337-344, 345-352, 353-360, 361-368, 369-376, 377-384, 385-392, 393-400, 401-408, 409-416, 417-424, 425-432, 433-440, 441-448, 449-456, 457-464, 465-472, 473-480, 481-488, 489-496, 497-504, 505-512, 513-520, 521-528, 529-536, 537-544, 545-552, 553-560, 561-568, 569-576, 577-584, 585-592, 593-600, 601-608, 609-616, 617-624, 625-632, 633-640, 641-648, 649-656, 657-664, 665-672, 673-680, 681-688, 689-696, 697-704, 705-712, 713-720, 721-728, 729-736, 737-744, 745-752, 753-760, 761-768, 769-776, 777-784, 785-792, 793-800, 801-808, 809-816, 817-824, 825-832, 833-840, 841-848, 849-856, 857-864, 865-872, 873-880, 881-888, 889-896, 897-904, 905-912, 913-920, 921-928, 929-936, 937-944, 945-952, 953-960, 961-968, 969-976.

ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО РИБНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

Адреса: 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 45-а

тел/факс:+38 (044) 272-20-32

E-mail: darg@darg.gov.ua

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

ДАРГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

        f y t t