Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України


17.03.2016

Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України

Триває робота із покращення умов роботи океанічного риболовецького флоту України. У березні ДП «Сервіс» (судновласник) підписало договір фрахту щодо судна  ВАТМ «Іван Голубець» із новим фрахтувальником, провідним рибопромисловим оператором  з Прибалтики (Латвія). В рамках нового договору було збільшено розмір фрахтового платежа на 33% і суттєво покращено умови договору порівняно з  тими, що судно мало з 2004 р. Зокрема, витрати із технічної модернізації судна тепер нестиме фрахтувальник, а у разі розірвання договору, наприклад, при приватизації судна,   оновлені технічні потужності залишаються невід’ємною частиною судна у власності України.     Попередній план технічного оновлення «Івана Голубця»  було   узгоджено в рамках переговорів з підписання договору. Крім того, фрахтувальник проявив інтерес і готовість  на загальних засадах  брати участь у відкритому конкурсі на приватизацію  судна, якщо Україна ініціюватиме такий  процес.

Згідно нового договору, серед інших умов захисту інтересів України як судновласника, район промислу було змінено   з Нової Зеландії на ближчий до Європи  – Марокко, Мавританію або Гренландію, а також прописана  неможливість здачі судна у субфрахт. Транспортування, вартість якого до нового регіону промислу може сягнути 1 млн. дол. США, також буде здійснено за рахунок фрахтувальника.

«Історія стосунків України із попереднім фрахтувальником, офшорною компанією «Бьютфул Скінері» – непроста. Судові процеси, стягнення українських суден за борги, наприклад щодо ВАТМ «Олександр Буряченко»  питання розглядатиметься у арбітражі. В 2015 р. нам вдалося досягнути  з цим контрагентом конструктиву, поліпшити ставки і умови фрахту. Проте підписання договору з  оператором з Євросоюзу – вигідний  і позитивний для України результат. Більш того,  держава  вже має з ним 5-річний досвід співпраці - за договором фрахту    ВАТМ «Капітан Русак» веде промисел у Мавританії. За ці роки фрахтувальники зарекомендували себе виключно з  позитивної сторони».  – повідомив Голова Держрибагентства Ярема Ковалів. 

Розірвання договору із «Бьютифул Скінері»  і пошук нового партнера стали можливими із низки причин. По-перше, Нова Зеландія зменшила видачу квот, судно не отримало їх на 2016 рік  і з 30.04.2016  мало припинити промисел.  По-друге,   пошук нового фрахтувальника ми Україна розпочала ще минулого року. «Фрахтувальник повідомив нас, що не отримав квот і не планує продовжувати договір фрахту. Ми мусили оперативно шукати альтернативу,  інакше на судно б чекав «простій»у порті Нової Зеландії вартістю до 240 тис дол. США на місяць» – зазначив Ковалів.

ДП «Сервіс» та Держрибагентство    звернулися  до 12 провідних  брокерських компаній із фрахту суден. Через обмеженість імовірних  зон промислу для суден типу ВАТМ інтерес та пропозиції  було отримано лише від 2-х.   Оголошення про пошук нового брокера також було розміщено на веб-сайті відомства, але за ним пропозицій від українських та зарубіжних компаній не надходило.  «У більшості країн ВАТМ вважаються недружніми до природи - занадто багато риби забирають під час промислу. 90% таких суден у світі експлуатують росіяни на Далекому Сході, на Півночі та в Атлантиці за квотами, що залишилися у спадок від СРСР. Росію як  зону для промислу  ми не розглядали, тому  вибір був обмежений» – повідомив Ярема Ковалів. У найближчих планах керівництва рибного господарства України, організація у березні 2016 р. великого круглого столу з питань рибопромислового флоту України, де серед інших питань буде розглянуто варіанти розвитку океанічного флоту – здачі у фрахт або приватизації.

Нагадаємо, в  2015 р. Україна вперше за 19 років отримала 19,5 млн грн. чистого прибуку від діяльності океанічного флоту. Це стало можливим у зв'язку з повним погашенням боргу, який був сформований державними компаніями в 90-х і 2000-х рр. перед іноземними кредиторами. В рамках підписання додаткових угод 2015 р. було відновлено отримання фрахтових платежів, ставку фрахту було піднято в 1,5 рази – до рівня ринкових, з’явилася можливість розірвати договір за ініціативи судновласника, було поліпшено умови за кредитам. Це стало можливо завдяки відновленню контролю та розблокованню діяльності  риболовецької компанії «Fishing Company S.A.» та державного підприємства «Сервіс», що є власниками суден.  

Читайте також:

  В чотирьох регіонах України повторно оголошено конкурс в рибоохоронний патруль
В чотирьох регіонах України повторно оголошено конкурс в рибоохоронний патруль 28 лютого 2017 року повторно стартував прийом документів в рибний патруль Дніпропетровщини, Закарпаття, Миколаївщини та Чорноморського басейнового управління. До Управління в Дніпропетровській області шукають 12 патрульних, до Чорноморського ... >>>

  Рибоохоронний патруль спільно з громадськістю знищив 10 кілометрів незаконних знарядь лову
Рибоохоронний патруль спільно з громадськістю знищив 10 кілометрів незаконних знарядь лову 1 березня на Київському водосховищі відбулась акція з утилізації знарядь незаконного вилову, конфіскованих Київським рибоохоронним патрулем. Під час події було знищено сокирами 10 кілометрів браконьєрських сіток, ятері, «косинки», ... >>>

  Держрибагентство запрошує представників громадськості залучитись до проведення чергового технічного огляду суден 2017 року
Держрибагентство запрошує представників громадськості залучитись до проведення чергового технічного огляду суден 2017 року Державне агентство рибного господарства України запрошує компетентних представників з питаннях флоту (в якості експертів) від громадських об’єднань, користувачів водних біоресурсів залучитись до чергового технічного огляду суден флоту рибної ... >>>

  В 2017 році європейці допоможуть модернізувати рибне господарство України
В 2017 році європейці допоможуть модернізувати рибне господарство України В 2016 році Держрибагентство активізувало роботу з міжнародними партнерами – Норвегією, Естонією та Генеральною комісією з питань рибальства у Середземному морі (ГКРС ФАО). Його результатом стало отримання допомоги від європейських партнерів ... >>>

  В 2017 році Держрибагентство продовжує запуск рибоохоронного патруля в регіонах України, - Ярема Ковалів
В 2017 році Держрибагентство продовжує запуск рибоохоронного патруля в регіонах України, - Ярема Ковалів 16 червня 2016 року в Україні почав роботу «пілотний» Київський рибоохоронний патруль. Ефективність нового патруля була доведена значною кількістю виявлених порушень та збільшенням промислового вилову риби в області на 40%, що є свідченням ... >>>

  В 2017 році Держрибагентство сконцентрується над розвитком аквакультури в Україні
В 2017 році Держрибагентство сконцентрується над розвитком аквакультури в Україні Розвиток рибного фермерства або аквакультури є напрямом, на якому Держрибагентство сконцентрує основні зусилля в 2017 році, повідомив на прес-конференції 24 лютого Голова Держрибагентства Ярема Ковалів. «У світовому вилові риби в 2016 році ... >>>

  В 2016 році Україна отримала найбільший за 20 років вилов риби у внутрішніх водоймах та морях, - Ярема Ковалів
В 2016 році Україна отримала найбільший за 20 років вилов риби у внутрішніх водоймах та морях, - Ярема Ковалів «За останні 2 роки вилов риби у внутрішніх водоймах і морях збільшився на 25% В 2016 році він склав приблизно 80 тисяч тонн», - повідомив Голова Держрибагентства Ярема Ковалів 24 лютого 2017 року під час публічного звіту про роботу ... >>>

  На Івано-Франківщині, Буковині, Кіровоградщині та Сумщині тривають профілактичні заходи проти зимової задухи риби
На Івано-Франківщині, Буковині, Кіровоградщині та Сумщині тривають профілактичні заходи проти зимової задухи риби В зимовий період життя водних біоресурсів залежить від багатьох факторів природного чи антропогенного походження. Вирішальне значення має вміст кисню у воді. Для життєзабезпечення водних біоресурсів його розчинність має бути близько 4-5 мг/л. ... >>>


Документы: 1-8, 9-16, 17-24, 25-32, 33-40, 41-48, 49-56, 57-64, 65-72, 73-80, 81-88, 89-96, 97-104, 105-112, 113-120, 121-128, 129-136, 137-144, 145-152, 153-160, 161-168, 169-176, 177-184, 185-192, 193-200, 201-208, 209-216, 217-224, 225-232, 233-240, 241-248, 249-256, 257-264, 265-272, 273-280, 281-288, 289-296, 297-304, 305-312, 313-320, 321-328, 329-336, 337-344, 345-352, 353-360, 361-368, 369-376, 377-384, 385-392, 393-400, 401-408, 409-416, 417-424, 425-432, 433-440, 441-448, 449-456, 457-464, 465-472, 473-480, 481-488, 489-496, 497-504, 505-512, 513-520, 521-528, 529-536, 537-544, 545-552, 553-560, 561-568, 569-576, 577-584, 585-592, 593-600, 601-608, 609-616, 617-624, 625-632, 633-640, 641-648, 649-656, 657-664, 665-672, 673-680, 681-688, 689-696, 697-704, 705-712, 713-720, 721-728, 729-736, 737-744, 745-752, 753-760, 761-768, 769-776, 777-784, 785-792, 793-800, 801-808, 809-816, 817-824, 825-832, 833-840, 841-848, 849-856, 857-864, 865-872, 873-880, 881-888, 889-896, 897-904, 905-912, 913-920, 921-928, 929-936, 937-944, 945-952, 953-960, 961-968, 969-976, 977-984.

ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО РИБНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

Адреса: 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 45-а

тел.:+38 (044) 486-62-43, тел/факс:+38 (044) 272-20-32

E-mail: darg@darg.gov.ua

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

ДАРГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

        f y t t