Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України


17.03.2016

Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України

Триває робота із покращення умов роботи океанічного риболовецького флоту України. У березні ДП «Сервіс» (судновласник) підписало договір фрахту щодо судна  ВАТМ «Іван Голубець» із новим фрахтувальником, провідним рибопромисловим оператором  з Прибалтики (Латвія). В рамках нового договору було збільшено розмір фрахтового платежа на 33% і суттєво покращено умови договору порівняно з  тими, що судно мало з 2004 р. Зокрема, витрати із технічної модернізації судна тепер нестиме фрахтувальник, а у разі розірвання договору, наприклад, при приватизації судна,   оновлені технічні потужності залишаються невід’ємною частиною судна у власності України.     Попередній план технічного оновлення «Івана Голубця»  було   узгоджено в рамках переговорів з підписання договору. Крім того, фрахтувальник проявив інтерес і готовість  на загальних засадах  брати участь у відкритому конкурсі на приватизацію  судна, якщо Україна ініціюватиме такий  процес.

Згідно нового договору, серед інших умов захисту інтересів України як судновласника, район промислу було змінено   з Нової Зеландії на ближчий до Європи  – Марокко, Мавританію або Гренландію, а також прописана  неможливість здачі судна у субфрахт. Транспортування, вартість якого до нового регіону промислу може сягнути 1 млн. дол. США, також буде здійснено за рахунок фрахтувальника.

«Історія стосунків України із попереднім фрахтувальником, офшорною компанією «Бьютфул Скінері» – непроста. Судові процеси, стягнення українських суден за борги, наприклад щодо ВАТМ «Олександр Буряченко»  питання розглядатиметься у арбітражі. В 2015 р. нам вдалося досягнути  з цим контрагентом конструктиву, поліпшити ставки і умови фрахту. Проте підписання договору з  оператором з Євросоюзу – вигідний  і позитивний для України результат. Більш того,  держава  вже має з ним 5-річний досвід співпраці - за договором фрахту    ВАТМ «Капітан Русак» веде промисел у Мавританії. За ці роки фрахтувальники зарекомендували себе виключно з  позитивної сторони».  – повідомив Голова Держрибагентства Ярема Ковалів. 

Розірвання договору із «Бьютифул Скінері»  і пошук нового партнера стали можливими із низки причин. По-перше, Нова Зеландія зменшила видачу квот, судно не отримало їх на 2016 рік  і з 30.04.2016  мало припинити промисел.  По-друге,   пошук нового фрахтувальника ми Україна розпочала ще минулого року. «Фрахтувальник повідомив нас, що не отримав квот і не планує продовжувати договір фрахту. Ми мусили оперативно шукати альтернативу,  інакше на судно б чекав «простій»у порті Нової Зеландії вартістю до 240 тис дол. США на місяць» – зазначив Ковалів.

ДП «Сервіс» та Держрибагентство    звернулися  до 12 провідних  брокерських компаній із фрахту суден. Через обмеженість імовірних  зон промислу для суден типу ВАТМ інтерес та пропозиції  було отримано лише від 2-х.   Оголошення про пошук нового брокера також було розміщено на веб-сайті відомства, але за ним пропозицій від українських та зарубіжних компаній не надходило.  «У більшості країн ВАТМ вважаються недружніми до природи - занадто багато риби забирають під час промислу. 90% таких суден у світі експлуатують росіяни на Далекому Сході, на Півночі та в Атлантиці за квотами, що залишилися у спадок від СРСР. Росію як  зону для промислу  ми не розглядали, тому  вибір був обмежений» – повідомив Ярема Ковалів. У найближчих планах керівництва рибного господарства України, організація у березні 2016 р. великого круглого столу з питань рибопромислового флоту України, де серед інших питань буде розглянуто варіанти розвитку океанічного флоту – здачі у фрахт або приватизації.

Нагадаємо, в  2015 р. Україна вперше за 19 років отримала 19,5 млн грн. чистого прибуку від діяльності океанічного флоту. Це стало можливим у зв'язку з повним погашенням боргу, який був сформований державними компаніями в 90-х і 2000-х рр. перед іноземними кредиторами. В рамках підписання додаткових угод 2015 р. було відновлено отримання фрахтових платежів, ставку фрахту було піднято в 1,5 рази – до рівня ринкових, з’явилася можливість розірвати договір за ініціативи судновласника, було поліпшено умови за кредитам. Це стало можливо завдяки відновленню контролю та розблокованню діяльності  риболовецької компанії «Fishing Company S.A.» та державного підприємства «Сервіс», що є власниками суден.  

Читайте також:

  Розпочато подачу документів до рибоохоронного патруля Чернівецької області
Розпочато подачу документів до рибоохоронного патруля Чернівецької області 7 березня розпочався прийом документів в рибоохоронний патруль Чернівецької області. До Управління шукають 10 патрульних. Рибоохоронний патруль є органом із якісно новими стандартами роботи. Його створено замість ліквідованих ... >>>

  Держрибагентство звітує про затримання порушників в акваторії морів та закликає повідомляти про імовірні факти корупції
Держрибагентство звітує про затримання порушників в акваторії морів та закликає повідомляти про імовірні факти корупції В перший тиждень березня відбулась низка затримань порушників правил рибальства в акваторії Чорного та Азовського моря. Вони могли завдати рибному господарству України збитків на суму більше, ніж 760 тис грн.
Зокрема, 2 березня було ... >>>

  Прийом заявок на участь в програмі з селекції у рибному господарстві продовжено до 17 березня
Прийом заявок на участь в програмі з селекції у рибному господарстві продовжено до 17 березня З метою забезпечення проведення у 2017 році заходів з селекційно-племінної роботи на державне замовлення Державним агентством рибного господарства України до 17 березня 2017 року продовжується прийом заявок претендентів на участь у конкурсі з ... >>>

  Прийом заявок на участь в програмі з відтворення у рибному господарстві продовжено до 17 березня
Прийом заявок на участь в програмі з відтворення у рибному господарстві продовжено до 17 березня З метою забезпечення проведення у 2017 році заходів з відтворення водних біоресурсів на державне замовлення Державним агентством рибного господарства України до 17 березня 2017 року продовжується прийом заявок претендентів на участь у ... >>>

  Привітання Голови Держрибагентства зі Святом Весни!
Привітання Голови Держрибагентства зі Святом Весни! Дорогі жінки!
Вітаю вас зі Святом Весни!

Бажаю професійних успіхів та особистого благополуччя, здоров’я, уваги, турботи близьких, посмішок та кохання. Зичу, щоб ваше життя було сповнене комфорту, затишку та тепла. ... >>>

  За 2 дні роботи на новій техніці рибоохоронний патруль зловив порушників на 240 тис грн.
За 2 дні роботи на новій техніці рибоохоронний патруль зловив порушників на 240 тис грн.7 березня в ході оперативного відпрацювання території рибоохоронний патруль Київщини спільно з Управлінням оперативного реагування «Рибоохоронний патруль» здійснили гучну спецоперацію на верхів’ї Канівського водосховища, в гирлі річки Десна, ... >>>

  До уваги зацікавлених у торговельно-економічному та інвестиційному співробітництві з Туреччиною
До уваги зацікавлених у торговельно-економічному та інвестиційному співробітництві з ТуреччиноюУ контексті підготовки офіційного візиту Прем’єр-міністра України В.Б. Гройсмана до Турецької Республіки (14-15 березня 2017 року, м. Анкара, Стамбул) та запланованого проведення двостороннього бізнес-форуму планується організація делегації з числа ... >>>

  Перший рейд рибоохоронного патруля Київщини на новій техніці
Перший рейд рибоохоронного патруля Київщини на новій техніці Третього березня 2017 року Київський рибоохоронний патруль вперше вийшов на патрулювання акваторій Київщини на новій техніці. 24 човни та 13 автомобілів було придбано за кошти з державного бюджету на агрокомплекс. На оснащення «пілотного» ... >>>


Документы: 1-8, 9-16, 17-24, 25-32, 33-40, 41-48, 49-56, 57-64, 65-72, 73-80, 81-88, 89-96, 97-104, 105-112, 113-120, 121-128, 129-136, 137-144, 145-152, 153-160, 161-168, 169-176, 177-184, 185-192, 193-200, 201-208, 209-216, 217-224, 225-232, 233-240, 241-248, 249-256, 257-264, 265-272, 273-280, 281-288, 289-296, 297-304, 305-312, 313-320, 321-328, 329-336, 337-344, 345-352, 353-360, 361-368, 369-376, 377-384, 385-392, 393-400, 401-408, 409-416, 417-424, 425-432, 433-440, 441-448, 449-456, 457-464, 465-472, 473-480, 481-488, 489-496, 497-504, 505-512, 513-520, 521-528, 529-536, 537-544, 545-552, 553-560, 561-568, 569-576, 577-584, 585-592, 593-600, 601-608, 609-616, 617-624, 625-632, 633-640, 641-648, 649-656, 657-664, 665-672, 673-680, 681-688, 689-696, 697-704, 705-712, 713-720, 721-728, 729-736, 737-744, 745-752, 753-760, 761-768, 769-776, 777-784, 785-792, 793-800, 801-808, 809-816, 817-824, 825-832, 833-840, 841-848, 849-856, 857-864, 865-872, 873-880, 881-888, 889-896, 897-904, 905-912, 913-920, 921-928, 929-936, 937-944, 945-952, 953-960, 961-968, 969-976, 977-984.

ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО РИБНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

Адреса: 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 45-а

тел.:+38 (044) 486-62-43, тел/факс:+38 (044) 272-20-32

E-mail: darg@darg.gov.ua

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

ДАРГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

        f y t t