Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України


17.03.2016

Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України

Триває робота із покращення умов роботи океанічного риболовецького флоту України. У березні ДП «Сервіс» (судновласник) підписало договір фрахту щодо судна  ВАТМ «Іван Голубець» із новим фрахтувальником, провідним рибопромисловим оператором  з Прибалтики (Латвія). В рамках нового договору було збільшено розмір фрахтового платежа на 33% і суттєво покращено умови договору порівняно з  тими, що судно мало з 2004 р. Зокрема, витрати із технічної модернізації судна тепер нестиме фрахтувальник, а у разі розірвання договору, наприклад, при приватизації судна,   оновлені технічні потужності залишаються невід’ємною частиною судна у власності України.     Попередній план технічного оновлення «Івана Голубця»  було   узгоджено в рамках переговорів з підписання договору. Крім того, фрахтувальник проявив інтерес і готовість  на загальних засадах  брати участь у відкритому конкурсі на приватизацію  судна, якщо Україна ініціюватиме такий  процес.

Згідно нового договору, серед інших умов захисту інтересів України як судновласника, район промислу було змінено   з Нової Зеландії на ближчий до Європи  – Марокко, Мавританію або Гренландію, а також прописана  неможливість здачі судна у субфрахт. Транспортування, вартість якого до нового регіону промислу може сягнути 1 млн. дол. США, також буде здійснено за рахунок фрахтувальника.

«Історія стосунків України із попереднім фрахтувальником, офшорною компанією «Бьютфул Скінері» – непроста. Судові процеси, стягнення українських суден за борги, наприклад щодо ВАТМ «Олександр Буряченко»  питання розглядатиметься у арбітражі. В 2015 р. нам вдалося досягнути  з цим контрагентом конструктиву, поліпшити ставки і умови фрахту. Проте підписання договору з  оператором з Євросоюзу – вигідний  і позитивний для України результат. Більш того,  держава  вже має з ним 5-річний досвід співпраці - за договором фрахту    ВАТМ «Капітан Русак» веде промисел у Мавританії. За ці роки фрахтувальники зарекомендували себе виключно з  позитивної сторони».  – повідомив Голова Держрибагентства Ярема Ковалів. 

Розірвання договору із «Бьютифул Скінері»  і пошук нового партнера стали можливими із низки причин. По-перше, Нова Зеландія зменшила видачу квот, судно не отримало їх на 2016 рік  і з 30.04.2016  мало припинити промисел.  По-друге,   пошук нового фрахтувальника ми Україна розпочала ще минулого року. «Фрахтувальник повідомив нас, що не отримав квот і не планує продовжувати договір фрахту. Ми мусили оперативно шукати альтернативу,  інакше на судно б чекав «простій»у порті Нової Зеландії вартістю до 240 тис дол. США на місяць» – зазначив Ковалів.

ДП «Сервіс» та Держрибагентство    звернулися  до 12 провідних  брокерських компаній із фрахту суден. Через обмеженість імовірних  зон промислу для суден типу ВАТМ інтерес та пропозиції  було отримано лише від 2-х.   Оголошення про пошук нового брокера також було розміщено на веб-сайті відомства, але за ним пропозицій від українських та зарубіжних компаній не надходило.  «У більшості країн ВАТМ вважаються недружніми до природи - занадто багато риби забирають під час промислу. 90% таких суден у світі експлуатують росіяни на Далекому Сході, на Півночі та в Атлантиці за квотами, що залишилися у спадок від СРСР. Росію як  зону для промислу  ми не розглядали, тому  вибір був обмежений» – повідомив Ярема Ковалів. У найближчих планах керівництва рибного господарства України, організація у березні 2016 р. великого круглого столу з питань рибопромислового флоту України, де серед інших питань буде розглянуто варіанти розвитку океанічного флоту – здачі у фрахт або приватизації.

Нагадаємо, в  2015 р. Україна вперше за 19 років отримала 19,5 млн грн. чистого прибуку від діяльності океанічного флоту. Це стало можливим у зв'язку з повним погашенням боргу, який був сформований державними компаніями в 90-х і 2000-х рр. перед іноземними кредиторами. В рамках підписання додаткових угод 2015 р. було відновлено отримання фрахтових платежів, ставку фрахту було піднято в 1,5 рази – до рівня ринкових, з’явилася можливість розірвати договір за ініціативи судновласника, було поліпшено умови за кредитам. Це стало можливо завдяки відновленню контролю та розблокованню діяльності  риболовецької компанії «Fishing Company S.A.» та державного підприємства «Сервіс», що є власниками суден.  

Читайте також:

  Розпочалась подача документів ще на кілька посад до рибоохоронного патруля Азовського басейнового управління
Розпочалась подача документів ще на кілька посад до рибоохоронного патруля Азовського басейнового управління 22 березня стартував прийом документів для конкурсного відбору до рибоохоронного патруля Азовського басейнового управління Державного агентства рибного господарства України. Рибоохоронні патрульні будуть набиратись на основі відкритого ... >>>

  У Держрибагентстві відбувся круглий стіл з обговорення законопроекту щодо сертифіката походження риби
У Держрибагентстві відбувся круглий стіл з обговорення законопроекту щодо сертифіката походження риби У Держрибагентстві триває робота над запровадженням обов’язкового сертифіката походження вилучених водних біоресурсів (сертифікат походження риби), аналоги яких давно успішно існують в європейських країнах. 24 березня 2017 р. у ... >>>

  Діяльність Російського морського регістру судноплавства на території України тимчасово призупинена
Діяльність Російського морського регістру судноплавства на території України тимчасово призупинена Зовнішня діяльність на території України Російського морського регістру судноплавства та його українського філіалу – Морського регістру судноплавства в Україні тимчасово зупинено відповідно до наказів Міністерства економічного розвитку і ... >>>

  За 1 день роботи Управління оперативного реагування спільно з Київським рибоохоронним патрулем зафіксували 7 порушень
За 1 день роботи Управління оперативного реагування спільно з Київським рибоохоронним патрулем зафіксували 7 порушень 22 березня Управління оперативного реагування «Рибоохоронний патруль» спільно з рибоохоронним патрулем Київщини здійснив рибоохоронний рейд в акваторію Кременчуцького водосховища. Працівники перевірили дотримання правил рибальства на водоймах ... >>>

  На Чернігівщині розпочалась подача документів на посади 15 рибоохоронних патрульних
На Чернігівщині розпочалась подача документів на посади 15 рибоохоронних патрульних 21 березня розпочався прийом документів в рибоохоронний патруль Чернігівської області. До управління шукають 15 рибних патрульних, а також адміністративний персонал – начальника відділу матеріально-технічного забезпечення. Рибоохоронний ... >>>

  Розпочалась подача документів до рибоохоронного патруля Одеської області
Розпочалась подача документів до рибоохоронного патруля Одеської області 17 березня розпочався прийом документів в рибоохоронний патруль Одеської області. До Управління шукають 29 патрульних. Рибоохоронний патруль є органом із якісно новими стандартами роботи. Його створено замість ліквідованих ... >>>

  Документи, які видаються морякам на тимчасово окупованій території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь є недійсними
Документи, які видаються морякам на тимчасово окупованій території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь є недійсними «Будь-які документи (кваліфікаційні та посвідчення особи моряка), що видані після 15 липня 2014 року т.зв. «капітанами морських портів» на тимчасово окупованій території АРК та м. Севастополь є недійсними. Вони не створюють жодних ... >>>

  В річку Дніпро випустили більше 5 тонн малька товстолоба, білого амура та коропа
В річку Дніпро випустили більше 5 тонн малька товстолоба, білого амура та коропа 22 березня до Всесвітнього дня водних біоресурсів у Києві відбулось весняне зариблення річки Дніпро. Малька було випущено поблизу набережної на Гідропарку. Кошти на зариблення надав Фонд охорони навколишнього природного середовища ... >>>


Документы: 1-8, 9-16, 17-24, 25-32, 33-40, 41-48, 49-56, 57-64, 65-72, 73-80, 81-88, 89-96, 97-104, 105-112, 113-120, 121-128, 129-136, 137-144, 145-152, 153-160, 161-168, 169-176, 177-184, 185-192, 193-200, 201-208, 209-216, 217-224, 225-232, 233-240, 241-248, 249-256, 257-264, 265-272, 273-280, 281-288, 289-296, 297-304, 305-312, 313-320, 321-328, 329-336, 337-344, 345-352, 353-360, 361-368, 369-376, 377-384, 385-392, 393-400, 401-408, 409-416, 417-424, 425-432, 433-440, 441-448, 449-456, 457-464, 465-472, 473-480, 481-488, 489-496, 497-504, 505-512, 513-520, 521-528, 529-536, 537-544, 545-552, 553-560, 561-568, 569-576, 577-584, 585-592, 593-600, 601-608, 609-616, 617-624, 625-632, 633-640, 641-648, 649-656, 657-664, 665-672, 673-680, 681-688, 689-696, 697-704, 705-712, 713-720, 721-728, 729-736, 737-744, 745-752, 753-760, 761-768, 769-776, 777-784, 785-792, 793-800, 801-808, 809-816, 817-824, 825-832, 833-840, 841-848, 849-856, 857-864, 865-872, 873-880, 881-888, 889-896, 897-904, 905-912, 913-920, 921-928, 929-936, 937-944, 945-952, 953-960, 961-968, 969-976.

ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО РИБНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

Адреса: 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 45-а

тел/факс:+38 (044) 272-20-32

E-mail: darg@darg.gov.ua

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

ДАРГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

        f y t t