Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України


17.03.2016

Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України

Триває робота із покращення умов роботи океанічного риболовецького флоту України. У березні ДП «Сервіс» (судновласник) підписало договір фрахту щодо судна  ВАТМ «Іван Голубець» із новим фрахтувальником, провідним рибопромисловим оператором  з Прибалтики (Латвія). В рамках нового договору було збільшено розмір фрахтового платежа на 33% і суттєво покращено умови договору порівняно з  тими, що судно мало з 2004 р. Зокрема, витрати із технічної модернізації судна тепер нестиме фрахтувальник, а у разі розірвання договору, наприклад, при приватизації судна,   оновлені технічні потужності залишаються невід’ємною частиною судна у власності України.     Попередній план технічного оновлення «Івана Голубця»  було   узгоджено в рамках переговорів з підписання договору. Крім того, фрахтувальник проявив інтерес і готовість  на загальних засадах  брати участь у відкритому конкурсі на приватизацію  судна, якщо Україна ініціюватиме такий  процес.

Згідно нового договору, серед інших умов захисту інтересів України як судновласника, район промислу було змінено   з Нової Зеландії на ближчий до Європи  – Марокко, Мавританію або Гренландію, а також прописана  неможливість здачі судна у субфрахт. Транспортування, вартість якого до нового регіону промислу може сягнути 1 млн. дол. США, також буде здійснено за рахунок фрахтувальника.

«Історія стосунків України із попереднім фрахтувальником, офшорною компанією «Бьютфул Скінері» – непроста. Судові процеси, стягнення українських суден за борги, наприклад щодо ВАТМ «Олександр Буряченко»  питання розглядатиметься у арбітражі. В 2015 р. нам вдалося досягнути  з цим контрагентом конструктиву, поліпшити ставки і умови фрахту. Проте підписання договору з  оператором з Євросоюзу – вигідний  і позитивний для України результат. Більш того,  держава  вже має з ним 5-річний досвід співпраці - за договором фрахту    ВАТМ «Капітан Русак» веде промисел у Мавританії. За ці роки фрахтувальники зарекомендували себе виключно з  позитивної сторони».  – повідомив Голова Держрибагентства Ярема Ковалів. 

Розірвання договору із «Бьютифул Скінері»  і пошук нового партнера стали можливими із низки причин. По-перше, Нова Зеландія зменшила видачу квот, судно не отримало їх на 2016 рік  і з 30.04.2016  мало припинити промисел.  По-друге,   пошук нового фрахтувальника ми Україна розпочала ще минулого року. «Фрахтувальник повідомив нас, що не отримав квот і не планує продовжувати договір фрахту. Ми мусили оперативно шукати альтернативу,  інакше на судно б чекав «простій»у порті Нової Зеландії вартістю до 240 тис дол. США на місяць» – зазначив Ковалів.

ДП «Сервіс» та Держрибагентство    звернулися  до 12 провідних  брокерських компаній із фрахту суден. Через обмеженість імовірних  зон промислу для суден типу ВАТМ інтерес та пропозиції  було отримано лише від 2-х.   Оголошення про пошук нового брокера також було розміщено на веб-сайті відомства, але за ним пропозицій від українських та зарубіжних компаній не надходило.  «У більшості країн ВАТМ вважаються недружніми до природи - занадто багато риби забирають під час промислу. 90% таких суден у світі експлуатують росіяни на Далекому Сході, на Півночі та в Атлантиці за квотами, що залишилися у спадок від СРСР. Росію як  зону для промислу  ми не розглядали, тому  вибір був обмежений» – повідомив Ярема Ковалів. У найближчих планах керівництва рибного господарства України, організація у березні 2016 р. великого круглого столу з питань рибопромислового флоту України, де серед інших питань буде розглянуто варіанти розвитку океанічного флоту – здачі у фрахт або приватизації.

Нагадаємо, в  2015 р. Україна вперше за 19 років отримала 19,5 млн грн. чистого прибуку від діяльності океанічного флоту. Це стало можливим у зв'язку з повним погашенням боргу, який був сформований державними компаніями в 90-х і 2000-х рр. перед іноземними кредиторами. В рамках підписання додаткових угод 2015 р. було відновлено отримання фрахтових платежів, ставку фрахту було піднято в 1,5 рази – до рівня ринкових, з’явилася можливість розірвати договір за ініціативи судновласника, було поліпшено умови за кредитам. Це стало можливо завдяки відновленню контролю та розблокованню діяльності  риболовецької компанії «Fishing Company S.A.» та державного підприємства «Сервіс», що є власниками суден.  

Читайте також:

  Миколаївський рибоохоронний патруль проведе розслідування, щодо можливих порушень його співробітниками
Миколаївський рибоохоронний патруль проведе розслідування, щодо можливих порушень його співробітниками 29.06.2017 співробітники відділу по боротьбі з економічною злочинністю Головного управління Нацполіції в Миколаївській області затримали за підозрою в отриманні хабара одного із співробітників Миколаївського рибоохоронного патруля. Найближчим ... >>>

  Чорноморський рибоохоронний патруль затримав порушника, що ловив червонокнижні види риб
Чорноморський рибоохоронний патруль затримав порушника, що ловив червонокнижні види риб 27 червня під час проведення рейду Чорноморським рибоохоронним патрулем було зафіксовано браконьєра, що виловив рідкісні види риб, занесені до Червоної книги України – 5 особин осетра російського та 8 особин севрюги звичайної. Збитки, завдані ... >>>

  До Запорізького рибоохоронного патруля шукають ще 7 патрульних
До Запорізького рибоохоронного патруля шукають ще 7 патрульних 29 червня розпочався прийом документів в Запорізький рибоохоронний патруль. До управління шукають ще 7 рибоохоронних патрульних, а також адміністративний персонал – заступника начальника відділу іхтіології та регулювання рибальства, ... >>>

  Азовський рибоохоронний патруль спільно з працівниками СБУ виявили порушення на 11,6 млн грн
Азовський рибоохоронний патруль спільно з працівниками СБУ виявили порушення на 11,6 млн грн 29 червня вночі Азовський рибоохоронний патруль спільно зі співробітниками Служби Безпеки України виявили грубе порушення правил рибальства зі збитками на 11,6 млн грн (11 630 584 грн). Браконьєр на човні СМБ 40 ЯХР 67 здійснював незаконний ... >>>

  Привітання Голови Держрибагенства з Днем Конституції
Привітання Голови Держрибагенства з Днем Конституції Шановні українці! Вітаю з Днем Конституції України! Повага до Конституції, неухильне дотримання норм Основного Закону має стати запорукою розбудови в Україні цивілізованого, громадянського суспільства. Бажаю вам міцного здоров'я та ... >>>

  Одеський рибоохоронний патруль шукає ще 4 патрульних
Одеський рибоохоронний патруль шукає ще 4 патрульних 21 червня розпочалась подача документів до Одеського рибоохоронного патруля. До Управління шукають ще 4 рибоохоронних патрульних, а також адміністративний персонал – начальника відділу матеріально-технічного забезпечення та головного ... >>>

  Управління оперативного реагування затримало порушників, що ловили рибу 44 сітками
Управління оперативного реагування затримало порушників, що ловили рибу 44 сітками 23 червня Управління оперативного реагування «Рибоохоронний патруль» виявило два грубих порушення правил рибальства. Загальна сума збитків, завданих рибному господарству, складає майже 220 тис грн. Так, у першому випадку двох громадян ... >>>

  Одеський рибоохоронний патруль виявив збитки на 49 тис грн
Одеський рибоохоронний патруль виявив збитки на 49 тис грн 22 червня о 8 ранку під час проведення рейду Одеський рибоохоронний патруль спільно з прикордонниками викрив порушення на 49 тис грн. Браконьєри здійснювали незаконний вилов стерляді та севрюги, що занесені до Червоної книги України, а також, ... >>>


Документы: 1-8, 9-16, 17-24, 25-32, 33-40, 41-48, 49-56, 57-64, 65-72, 73-80, 81-88, 89-96, 97-104, 105-112, 113-120, 121-128, 129-136, 137-144, 145-152, 153-160, 161-168, 169-176, 177-184, 185-192, 193-200, 201-208, 209-216, 217-224, 225-232, 233-240, 241-248, 249-256, 257-264, 265-272, 273-280, 281-288, 289-296, 297-304, 305-312, 313-320, 321-328, 329-336, 337-344, 345-352, 353-360, 361-368, 369-376, 377-384, 385-392, 393-400, 401-408, 409-416, 417-424, 425-432, 433-440, 441-448, 449-456, 457-464, 465-472, 473-480, 481-488, 489-496, 497-504, 505-512, 513-520, 521-528, 529-536, 537-544, 545-552, 553-560, 561-568, 569-576, 577-584, 585-592, 593-600, 601-608, 609-616, 617-624, 625-632, 633-640, 641-648, 649-656, 657-664, 665-672, 673-680, 681-688, 689-696, 697-704, 705-712, 713-720, 721-728, 729-736, 737-744, 745-752, 753-760, 761-768, 769-776, 777-784, 785-792, 793-800, 801-808, 809-816, 817-824, 825-832, 833-840, 841-848, 849-856, 857-864, 865-872, 873-880, 881-888, 889-896, 897-904, 905-912, 913-920, 921-928, 929-936, 937-944, 945-952, 953-960, 961-968, 969-976.

ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО РИБНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

Адреса: 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 45-а

тел/факс:+38 (044) 272-20-32

E-mail: darg@darg.gov.ua

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

ДАРГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

        f y t t