Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України


17.03.2016

Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України

Триває робота із покращення умов роботи океанічного риболовецького флоту України. У березні ДП «Сервіс» (судновласник) підписало договір фрахту щодо судна  ВАТМ «Іван Голубець» із новим фрахтувальником, провідним рибопромисловим оператором  з Прибалтики (Латвія). В рамках нового договору було збільшено розмір фрахтового платежа на 33% і суттєво покращено умови договору порівняно з  тими, що судно мало з 2004 р. Зокрема, витрати із технічної модернізації судна тепер нестиме фрахтувальник, а у разі розірвання договору, наприклад, при приватизації судна,   оновлені технічні потужності залишаються невід’ємною частиною судна у власності України.     Попередній план технічного оновлення «Івана Голубця»  було   узгоджено в рамках переговорів з підписання договору. Крім того, фрахтувальник проявив інтерес і готовість  на загальних засадах  брати участь у відкритому конкурсі на приватизацію  судна, якщо Україна ініціюватиме такий  процес.

Згідно нового договору, серед інших умов захисту інтересів України як судновласника, район промислу було змінено   з Нової Зеландії на ближчий до Європи  – Марокко, Мавританію або Гренландію, а також прописана  неможливість здачі судна у субфрахт. Транспортування, вартість якого до нового регіону промислу може сягнути 1 млн. дол. США, також буде здійснено за рахунок фрахтувальника.

«Історія стосунків України із попереднім фрахтувальником, офшорною компанією «Бьютфул Скінері» – непроста. Судові процеси, стягнення українських суден за борги, наприклад щодо ВАТМ «Олександр Буряченко»  питання розглядатиметься у арбітражі. В 2015 р. нам вдалося досягнути  з цим контрагентом конструктиву, поліпшити ставки і умови фрахту. Проте підписання договору з  оператором з Євросоюзу – вигідний  і позитивний для України результат. Більш того,  держава  вже має з ним 5-річний досвід співпраці - за договором фрахту    ВАТМ «Капітан Русак» веде промисел у Мавританії. За ці роки фрахтувальники зарекомендували себе виключно з  позитивної сторони».  – повідомив Голова Держрибагентства Ярема Ковалів. 

Розірвання договору із «Бьютифул Скінері»  і пошук нового партнера стали можливими із низки причин. По-перше, Нова Зеландія зменшила видачу квот, судно не отримало їх на 2016 рік  і з 30.04.2016  мало припинити промисел.  По-друге,   пошук нового фрахтувальника ми Україна розпочала ще минулого року. «Фрахтувальник повідомив нас, що не отримав квот і не планує продовжувати договір фрахту. Ми мусили оперативно шукати альтернативу,  інакше на судно б чекав «простій»у порті Нової Зеландії вартістю до 240 тис дол. США на місяць» – зазначив Ковалів.

ДП «Сервіс» та Держрибагентство    звернулися  до 12 провідних  брокерських компаній із фрахту суден. Через обмеженість імовірних  зон промислу для суден типу ВАТМ інтерес та пропозиції  було отримано лише від 2-х.   Оголошення про пошук нового брокера також було розміщено на веб-сайті відомства, але за ним пропозицій від українських та зарубіжних компаній не надходило.  «У більшості країн ВАТМ вважаються недружніми до природи - занадто багато риби забирають під час промислу. 90% таких суден у світі експлуатують росіяни на Далекому Сході, на Півночі та в Атлантиці за квотами, що залишилися у спадок від СРСР. Росію як  зону для промислу  ми не розглядали, тому  вибір був обмежений» – повідомив Ярема Ковалів. У найближчих планах керівництва рибного господарства України, організація у березні 2016 р. великого круглого столу з питань рибопромислового флоту України, де серед інших питань буде розглянуто варіанти розвитку океанічного флоту – здачі у фрахт або приватизації.

Нагадаємо, в  2015 р. Україна вперше за 19 років отримала 19,5 млн грн. чистого прибуку від діяльності океанічного флоту. Це стало можливим у зв'язку з повним погашенням боргу, який був сформований державними компаніями в 90-х і 2000-х рр. перед іноземними кредиторами. В рамках підписання додаткових угод 2015 р. було відновлено отримання фрахтових платежів, ставку фрахту було піднято в 1,5 рази – до рівня ринкових, з’явилася можливість розірвати договір за ініціативи судновласника, було поліпшено умови за кредитам. Це стало можливо завдяки відновленню контролю та розблокованню діяльності  риболовецької компанії «Fishing Company S.A.» та державного підприємства «Сервіс», що є власниками суден.  

Читайте також:

  Держрибагентство нагадує керівникам територіальних управлінь про об'єктивність при висвітленні роботи
Держрибагентство нагадує керівникам територіальних управлінь про об'єктивність при висвітленні роботиДержрибагентство  виражає занепокоєність тим, що начальник Миколаївського рибоохоронного патруля Михайло Синиця не може ефективно організувати роботу підвідомчого управління, а також не володіє інформацію щодо умов  та рівня оплати праці своїх ... >>>

  У проекті ЄС з підтримки реалізації агропродовольчої політики в Україні відкрито 2 вакансії.
У проекті ЄС з підтримки реалізації агропродовольчої політики в Україні відкрито 2 вакансії.Станом на 9 серпня у проект Європейського Союзу «Підтримка реалізації агропродовольчої політики в Україні», що координується WYG International, шукають 2 спеціаліста. Обрані кандидати сприятимуть впровадженнюї проекту по наданню кредиту ЄІБ для ... >>>

  Рибоохоронний патруль в 8 разів ефективніший за стару рибоохорону, – Ярема Ковалів
Рибоохоронний патруль в 8 разів ефективніший за стару рибоохорону, – Ярема КовалівРеформа органів рибоохорони реалізована у більшості регіонів України, запущено 24 з 29 управлінь рибоохоронного патруля, повідомив Голова Держрибагентства Ярема Ковалів на підсумковому брифінгу 8 серпня 2017 року в Українському Кризовому ... >>>

  Експерти, науковці та громадськість обговорили проблему розростання чиліму на Київському водосховищі
Експерти, науковці та громадськість обговорили проблему розростання чиліму на Київському водосховищі  3 серпня 2017 року  на Київському водосховищі було проведено виїзну нараду «Негативний вплив водяного горіха на екосистему Київського водосховища: шляхи виходу з ситуації, що склалася». У заході взяли участь представники ... >>>

  Держрибагентство продовжує реформу органів рибоохорони на Херсонщині
Держрибагентство продовжує реформу органів рибоохорони на ХерсонщиніСтаном на серпень 2017 реформа органів рибоохорони реалізована у більшості регіонів України, запущено 24 з 29 управлінь рибоохоронного патруля, триває передача нового матеріально-технічного оснащення. Реформу було розпочато відповідно до ... >>>

  Держрибагентство занепокоєне затягуванням розгляду справи щодо конкурсу у Херсонський рибоохоронний патруль та звернулося до ВРП зі скаргою
Держрибагентство занепокоєне затягуванням розгляду справи щодо конкурсу у Херсонський рибоохоронний патруль та звернулося до ВРП зі скаргою Держрибагентство констатує, що розгляд адміністративної справи № 826/16611/16 про визнання протиправним та скасування рішення про проведення конкурсу в Херсонський та Львівський рибоохоронний патруль тривав більше 8 місяців і за цей час у ... >>>

  Полтавський рибоохоронний патруль затримав браконьєрів зі збитками в 59 тис грн, при затриманні чинився опір
Полтавський рибоохоронний патруль затримав браконьєрів зі збитками в 59 тис грн, при затриманні чинився опір 27 липня близько п’ятої години ранку в селі Шушвалівка Глобинського району на акваторії Сулинської затоки Кременчуцького водосховища Полтавський рибоохоронний патруль помітив підозрілий човен з двома чоловіками. На вимоги рибоохоронного ... >>>

  Держрибагентство сприятиме проведенню слідчих дій СБУ щодо незаконного промислу на Чорному морі
Держрибагентство сприятиме проведенню слідчих дій СБУ щодо незаконного промислу на Чорному морі 31.07.2017 Служби безпеки України повідомила про затримання посадовців Чорноморського басейнового управління Держрибагентства, які, імовірно, отримували гроші від браконьєрів за вилов риби та рапанів у Чорному морі. За інформацією СБУ, у ... >>>


Документы: 1-8, 9-16, 17-24, 25-32, 33-40, 41-48, 49-56, 57-64, 65-72, 73-80, 81-88, 89-96, 97-104, 105-112, 113-120, 121-128, 129-136, 137-144, 145-152, 153-160, 161-168, 169-176, 177-184, 185-192, 193-200, 201-208, 209-216, 217-224, 225-232, 233-240, 241-248, 249-256, 257-264, 265-272, 273-280, 281-288, 289-296, 297-304, 305-312, 313-320, 321-328, 329-336, 337-344, 345-352, 353-360, 361-368, 369-376, 377-384, 385-392, 393-400, 401-408, 409-416, 417-424, 425-432, 433-440, 441-448, 449-456, 457-464, 465-472, 473-480, 481-488, 489-496, 497-504, 505-512, 513-520, 521-528, 529-536, 537-544, 545-552, 553-560, 561-568, 569-576, 577-584, 585-592, 593-600, 601-608, 609-616, 617-624, 625-632, 633-640, 641-648, 649-656, 657-664, 665-672, 673-680, 681-688, 689-696, 697-704, 705-712, 713-720, 721-728, 729-736, 737-744, 745-752, 753-760, 761-768, 769-776, 777-784, 785-792, 793-800, 801-808, 809-816, 817-824, 825-832, 833-840, 841-848, 849-856, 857-864, 865-872, 873-880, 881-888, 889-896, 897-904, 905-912, 913-920, 921-928, 929-936, 937-944, 945-952, 953-960, 961-968, 969-976, 977-984.

ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО РИБНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

Адреса: 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 45-а

тел.:+38 (044) 486-62-43, тел/факс:+38 (044) 272-20-32

E-mail: darg@darg.gov.ua

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

ДАРГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

        f y t t