Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України


17.03.2016

Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України

Триває робота із покращення умов роботи океанічного риболовецького флоту України. У березні ДП «Сервіс» (судновласник) підписало договір фрахту щодо судна  ВАТМ «Іван Голубець» із новим фрахтувальником, провідним рибопромисловим оператором  з Прибалтики (Латвія). В рамках нового договору було збільшено розмір фрахтового платежа на 33% і суттєво покращено умови договору порівняно з  тими, що судно мало з 2004 р. Зокрема, витрати із технічної модернізації судна тепер нестиме фрахтувальник, а у разі розірвання договору, наприклад, при приватизації судна,   оновлені технічні потужності залишаються невід’ємною частиною судна у власності України.     Попередній план технічного оновлення «Івана Голубця»  було   узгоджено в рамках переговорів з підписання договору. Крім того, фрахтувальник проявив інтерес і готовість  на загальних засадах  брати участь у відкритому конкурсі на приватизацію  судна, якщо Україна ініціюватиме такий  процес.

Згідно нового договору, серед інших умов захисту інтересів України як судновласника, район промислу було змінено   з Нової Зеландії на ближчий до Європи  – Марокко, Мавританію або Гренландію, а також прописана  неможливість здачі судна у субфрахт. Транспортування, вартість якого до нового регіону промислу може сягнути 1 млн. дол. США, також буде здійснено за рахунок фрахтувальника.

«Історія стосунків України із попереднім фрахтувальником, офшорною компанією «Бьютфул Скінері» – непроста. Судові процеси, стягнення українських суден за борги, наприклад щодо ВАТМ «Олександр Буряченко»  питання розглядатиметься у арбітражі. В 2015 р. нам вдалося досягнути  з цим контрагентом конструктиву, поліпшити ставки і умови фрахту. Проте підписання договору з  оператором з Євросоюзу – вигідний  і позитивний для України результат. Більш того,  держава  вже має з ним 5-річний досвід співпраці - за договором фрахту    ВАТМ «Капітан Русак» веде промисел у Мавританії. За ці роки фрахтувальники зарекомендували себе виключно з  позитивної сторони».  – повідомив Голова Держрибагентства Ярема Ковалів. 

Розірвання договору із «Бьютифул Скінері»  і пошук нового партнера стали можливими із низки причин. По-перше, Нова Зеландія зменшила видачу квот, судно не отримало їх на 2016 рік  і з 30.04.2016  мало припинити промисел.  По-друге,   пошук нового фрахтувальника ми Україна розпочала ще минулого року. «Фрахтувальник повідомив нас, що не отримав квот і не планує продовжувати договір фрахту. Ми мусили оперативно шукати альтернативу,  інакше на судно б чекав «простій»у порті Нової Зеландії вартістю до 240 тис дол. США на місяць» – зазначив Ковалів.

ДП «Сервіс» та Держрибагентство    звернулися  до 12 провідних  брокерських компаній із фрахту суден. Через обмеженість імовірних  зон промислу для суден типу ВАТМ інтерес та пропозиції  було отримано лише від 2-х.   Оголошення про пошук нового брокера також було розміщено на веб-сайті відомства, але за ним пропозицій від українських та зарубіжних компаній не надходило.  «У більшості країн ВАТМ вважаються недружніми до природи - занадто багато риби забирають під час промислу. 90% таких суден у світі експлуатують росіяни на Далекому Сході, на Півночі та в Атлантиці за квотами, що залишилися у спадок від СРСР. Росію як  зону для промислу  ми не розглядали, тому  вибір був обмежений» – повідомив Ярема Ковалів. У найближчих планах керівництва рибного господарства України, організація у березні 2016 р. великого круглого столу з питань рибопромислового флоту України, де серед інших питань буде розглянуто варіанти розвитку океанічного флоту – здачі у фрахт або приватизації.

Нагадаємо, в  2015 р. Україна вперше за 19 років отримала 19,5 млн грн. чистого прибуку від діяльності океанічного флоту. Це стало можливим у зв'язку з повним погашенням боргу, який був сформований державними компаніями в 90-х і 2000-х рр. перед іноземними кредиторами. В рамках підписання додаткових угод 2015 р. було відновлено отримання фрахтових платежів, ставку фрахту було піднято в 1,5 рази – до рівня ринкових, з’явилася можливість розірвати договір за ініціативи судновласника, було поліпшено умови за кредитам. Це стало можливо завдяки відновленню контролю та розблокованню діяльності  риболовецької компанії «Fishing Company S.A.» та державного підприємства «Сервіс», що є власниками суден.  

Читайте також:

  Держрибагентство сприятиме проведенню слідчих дій Нацполіції щодо видачі документів на керування плавзасобами на Дніпропетровщині
Держрибагентство сприятиме проведенню слідчих дій Нацполіції щодо видачі документів на керування плавзасобами на Дніпропетровщині 21.08.2016 співробітники Управління захисту економіки в Дніпропетровській області Нацполіції затримали співробітника Управління державного нагляду за безпекою мореплавства флоту рибної промисловості в Дніпропетровській області, ... >>>

  ДП «Сервіс» пропонує судно «Таманський» в оренду на умовах бербоут-чартеру
ДП «Сервіс» пропонує судно «Таманський» в оренду на умовах бербоут-чартеру У зв’язку із можливістю передачі судна «Таманський» в оренду на умовах бербоут-чартеру, судновласник ДП «Сервіс» здійснює пошук нових фрахтувальників серед українських та іноземних компаній задля підвищення ефективності і дохідності від ... >>>

  Привітання з Днем Державного Прапора України
Привітання з Днем Державного Прапора України Дорогі українці! Держрибагентство щиро вітає вас з Днем Державного Прапора України! Державний Прапор – один з трьох офіційних державних символів суверенітету держави. Нехай у ваших серцях завжди живе почуття гордості за Батьківщину і ... >>>

  Рибоохоронним патрулям в регіонах передано ще 11 автомобілів, - Держрибагентство
Рибоохоронним патрулям в регіонах передано ще 11 автомобілів, - Держрибагентство 11 сучасних автомобілі Renault Duster офіційно передано до 10 рибоохоронних патрулів 22 серпня 2017 року. По 1 авто отримали Рівненський, Полтавський, Тернопільський, Миколаївський, Запорізький, Дніпропетровський, Чернівецький, Житомирський ... >>>

  Держрибагентство та Нацполіція підписали Меморандум про співпрацю для протидії браконьєрству та корупції
Держрибагентство та Нацполіція підписали Меморандум про співпрацю для протидії браконьєрству та корупції 7 липня 2017 р. Головою Держрибагентства Яремою Ковалівим було ініційовано підписання Меморандуму про співпрацю з Національною поліцією України, з боку поліції його було підписано 22 серпня 2017 р. начальником Управління організації ... >>>

  З 20 серпня в Чорному морі діє заборона на вилов кефалі, – Чорноморський рибоохоронний патруль
З 20 серпня в Чорному морі діє заборона на вилов кефалі, – Чорноморський рибоохоронний патруль Чорноморський рибоохоронний патруль наголошує, що з 20 серпня по 10 вересня 2017 року в північно-західній частині Чорного моря (в Одеській, Херсонській та Миколаївській областях) діє заборона на вилов азово-чорноморських кефалей. Її ... >>>

  Управління оперативного реагування зафіксувало порушення на 77 тис грн в Чорному морі
Управління оперативного реагування зафіксувало порушення на 77 тис грн в Чорному морі 19.08.2017 року о 6 год. 40 хв. Управління оперативного реагування «Рибоохоронний патруль» затримало порушника, який займався виловом креветки промисловим знаряддям лову – 4 креветковими ятерями, без дозволу на промисел. Збитки, завдані ... >>>

  Дніпропетровський рибоохоронний патруль виявив порушення на 100 тис грн та незаконний збут риби
Дніпропетровський рибоохоронний патруль виявив порушення на 100 тис грн та незаконний збут риби 19 серпня 2017 року рибоохоронні патрульні затримали 2 грубих порушників правил рибальства, які завдали збитків на суму 100 096 грн. Громадяни здійснювали незаконний лов риби 20 жилковими сітками, загальною довжиною 2000 м за допомогою ... >>>


Документы: 1-8, 9-16, 17-24, 25-32, 33-40, 41-48, 49-56, 57-64, 65-72, 73-80, 81-88, 89-96, 97-104, 105-112, 113-120, 121-128, 129-136, 137-144, 145-152, 153-160, 161-168, 169-176, 177-184, 185-192, 193-200, 201-208, 209-216, 217-224, 225-232, 233-240, 241-248, 249-256, 257-264, 265-272, 273-280, 281-288, 289-296, 297-304, 305-312, 313-320, 321-328, 329-336, 337-344, 345-352, 353-360, 361-368, 369-376, 377-384, 385-392, 393-400, 401-408, 409-416, 417-424, 425-432, 433-440, 441-448, 449-456, 457-464, 465-472, 473-480, 481-488, 489-496, 497-504, 505-512, 513-520, 521-528, 529-536, 537-544, 545-552, 553-560, 561-568, 569-576, 577-584, 585-592, 593-600, 601-608, 609-616, 617-624, 625-632, 633-640, 641-648, 649-656, 657-664, 665-672, 673-680, 681-688, 689-696, 697-704, 705-712, 713-720, 721-728, 729-736, 737-744, 745-752, 753-760, 761-768, 769-776, 777-784, 785-792, 793-800, 801-808, 809-816, 817-824, 825-832, 833-840, 841-848, 849-856, 857-864, 865-872, 873-880, 881-888, 889-896, 897-904, 905-912, 913-920, 921-928, 929-936, 937-944, 945-952, 953-960, 961-968, 969-976, 977-984.

ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО РИБНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

Адреса: 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 45-а

тел.:+38 (044) 486-62-43, тел/факс:+38 (044) 272-20-32

E-mail: darg@darg.gov.ua

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

ДАРГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

        f y t t