Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України


17.03.2016

Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України

Триває робота із покращення умов роботи океанічного риболовецького флоту України. У березні ДП «Сервіс» (судновласник) підписало договір фрахту щодо судна  ВАТМ «Іван Голубець» із новим фрахтувальником, провідним рибопромисловим оператором  з Прибалтики (Латвія). В рамках нового договору було збільшено розмір фрахтового платежа на 33% і суттєво покращено умови договору порівняно з  тими, що судно мало з 2004 р. Зокрема, витрати із технічної модернізації судна тепер нестиме фрахтувальник, а у разі розірвання договору, наприклад, при приватизації судна,   оновлені технічні потужності залишаються невід’ємною частиною судна у власності України.     Попередній план технічного оновлення «Івана Голубця»  було   узгоджено в рамках переговорів з підписання договору. Крім того, фрахтувальник проявив інтерес і готовість  на загальних засадах  брати участь у відкритому конкурсі на приватизацію  судна, якщо Україна ініціюватиме такий  процес.

Згідно нового договору, серед інших умов захисту інтересів України як судновласника, район промислу було змінено   з Нової Зеландії на ближчий до Європи  – Марокко, Мавританію або Гренландію, а також прописана  неможливість здачі судна у субфрахт. Транспортування, вартість якого до нового регіону промислу може сягнути 1 млн. дол. США, також буде здійснено за рахунок фрахтувальника.

«Історія стосунків України із попереднім фрахтувальником, офшорною компанією «Бьютфул Скінері» – непроста. Судові процеси, стягнення українських суден за борги, наприклад щодо ВАТМ «Олександр Буряченко»  питання розглядатиметься у арбітражі. В 2015 р. нам вдалося досягнути  з цим контрагентом конструктиву, поліпшити ставки і умови фрахту. Проте підписання договору з  оператором з Євросоюзу – вигідний  і позитивний для України результат. Більш того,  держава  вже має з ним 5-річний досвід співпраці - за договором фрахту    ВАТМ «Капітан Русак» веде промисел у Мавританії. За ці роки фрахтувальники зарекомендували себе виключно з  позитивної сторони».  – повідомив Голова Держрибагентства Ярема Ковалів. 

Розірвання договору із «Бьютифул Скінері»  і пошук нового партнера стали можливими із низки причин. По-перше, Нова Зеландія зменшила видачу квот, судно не отримало їх на 2016 рік  і з 30.04.2016  мало припинити промисел.  По-друге,   пошук нового фрахтувальника ми Україна розпочала ще минулого року. «Фрахтувальник повідомив нас, що не отримав квот і не планує продовжувати договір фрахту. Ми мусили оперативно шукати альтернативу,  інакше на судно б чекав «простій»у порті Нової Зеландії вартістю до 240 тис дол. США на місяць» – зазначив Ковалів.

ДП «Сервіс» та Держрибагентство    звернулися  до 12 провідних  брокерських компаній із фрахту суден. Через обмеженість імовірних  зон промислу для суден типу ВАТМ інтерес та пропозиції  було отримано лише від 2-х.   Оголошення про пошук нового брокера також було розміщено на веб-сайті відомства, але за ним пропозицій від українських та зарубіжних компаній не надходило.  «У більшості країн ВАТМ вважаються недружніми до природи - занадто багато риби забирають під час промислу. 90% таких суден у світі експлуатують росіяни на Далекому Сході, на Півночі та в Атлантиці за квотами, що залишилися у спадок від СРСР. Росію як  зону для промислу  ми не розглядали, тому  вибір був обмежений» – повідомив Ярема Ковалів. У найближчих планах керівництва рибного господарства України, організація у березні 2016 р. великого круглого столу з питань рибопромислового флоту України, де серед інших питань буде розглянуто варіанти розвитку океанічного флоту – здачі у фрахт або приватизації.

Нагадаємо, в  2015 р. Україна вперше за 19 років отримала 19,5 млн грн. чистого прибуку від діяльності океанічного флоту. Це стало можливим у зв'язку з повним погашенням боргу, який був сформований державними компаніями в 90-х і 2000-х рр. перед іноземними кредиторами. В рамках підписання додаткових угод 2015 р. було відновлено отримання фрахтових платежів, ставку фрахту було піднято в 1,5 рази – до рівня ринкових, з’явилася можливість розірвати договір за ініціативи судновласника, було поліпшено умови за кредитам. Це стало можливо завдяки відновленню контролю та розблокованню діяльності  риболовецької компанії «Fishing Company S.A.» та державного підприємства «Сервіс», що є власниками суден.  

Читайте також:

  З 25 жовтня у Казахстані розпочнуться міжнародні виставки сільського господарства «KazAgro» та «KazFarm»
З 25 жовтня у Казахстані розпочнуться міжнародні виставки сільського господарства «KazAgro» та «KazFarm» VIII Казахстанські Міжнародні виставки сільського господарства «KazAgro» (сільське господарство і харчова промисловість) та «KazFarm» (тваринництво і м’ясомолочна промисловість) проходитимуть з 25 по 27 жовтня 2017 року в м. Астана у ... >>>

  Держрибагентство підписало угоду про співпрацю з французьким товариством Бюро Верітас щодо технічного нагляду за суднами
Держрибагентство підписало угоду про співпрацю з французьким товариством Бюро Верітас щодо технічного нагляду за суднами Технічний нагляд за суднами, які мають право на плавання під прапором України згідно з вимогами міжнародних договорів України відтепер може здійснювати класифікаційне товариством Бюро Верітас (Bureau Veritas), Франція. Такої домовленості було ... >>>

  ДП "Сервіс" планує розвивати індустріальну аквакультуру в Україні
ДП "Сервіс" планує розвивати індустріальну аквакультуру в Україні ДП «Сервіс» в 2017-18 рр. планує розвивати новий напрям діяльності - зайнятися індустріальною аквакультурою із використанням сучасних світових технологій рибництва. Йдеться про будівництво на Київщині рибної ферми для розведення товарного ... >>>

  Одеський рибоохоронний патруль викрив грубе порушення на озері Кагул
Одеський рибоохоронний патруль викрив грубе порушення на озері Кагул 29 серпня Одеський рибоохоронний патруль під час спільного рейду з працівниками поліції та державної прикордонної служби викрили порушення на суму 16 583 грн.  Двоє громадян здійснювали вилов водних біоресурсів за допомогою  3-х ... >>>

  Затриманий на хабарі громадянин не пройшов випробувальний термін до Дніпропетровського рибоохоронного патруля, - Управління Держрибагентства в Дніпропетровській області
Затриманий на хабарі громадянин не пройшов випробувальний термін до Дніпропетровського рибоохоронного патруля, - Управління Держрибагентства в Дніпропетровській області 28.08.2017 ряд медіа поширили інформацію про те, що співробітники Управління прокуратури Дніпропетровської області спільно зі співробітниками УЗЕ в області викрили нібито інспектора рибоохоронного патруля Дніпропетровщини, що пропонував ... >>>

  Київський рибоохоронний патруль виявив друге грубе порушення за день з 15 тис грн збитків
Київський рибоохоронний патруль виявив друге грубе порушення за день з 15 тис грн збитків 28 серпня Київський рибоохоронний патруль виявив друге грубе порушення правил рибальства за день. В районі с.Старі Петрiвцi два громадянина проводили вилов водних біоресурсів з гумового човна, використовуючи 3 сітки. Збитки, завдані рибному ... >>>

  Заслуховування Конкурсних пропозицій від претендентів на посаду директора ДП «Іркліївський розплідник рослиноїдних риб» відбудеться 30 серпня
Заслуховування Конкурсних пропозицій від претендентів на посаду директора ДП «Іркліївський розплідник рослиноїдних риб» відбудеться 30 серпня Державне агентство рибного господарства України інформує про заслуховування Конкурсних пропозицій учасників конкурсного відбору на посаду директора державного підприємства «Іркліївський розплідник рослиноїдних риб», що належить до сфери ... >>>

  Держрибагентство сприятиме проведенню слідчих дій Нацполіції щодо видачі документів на керування плавзасобами на Дніпропетровщині
Держрибагентство сприятиме проведенню слідчих дій Нацполіції щодо видачі документів на керування плавзасобами на Дніпропетровщині 21.08.2016 співробітники Управління захисту економіки в Дніпропетровській області Нацполіції затримали співробітника Управління державного нагляду за безпекою мореплавства флоту рибної промисловості в Дніпропетровській області, ... >>>


Документы: 1-8, 9-16, 17-24, 25-32, 33-40, 41-48, 49-56, 57-64, 65-72, 73-80, 81-88, 89-96, 97-104, 105-112, 113-120, 121-128, 129-136, 137-144, 145-152, 153-160, 161-168, 169-176, 177-184, 185-192, 193-200, 201-208, 209-216, 217-224, 225-232, 233-240, 241-248, 249-256, 257-264, 265-272, 273-280, 281-288, 289-296, 297-304, 305-312, 313-320, 321-328, 329-336, 337-344, 345-352, 353-360, 361-368, 369-376, 377-384, 385-392, 393-400, 401-408, 409-416, 417-424, 425-432, 433-440, 441-448, 449-456, 457-464, 465-472, 473-480, 481-488, 489-496, 497-504, 505-512, 513-520, 521-528, 529-536, 537-544, 545-552, 553-560, 561-568, 569-576, 577-584, 585-592, 593-600, 601-608, 609-616, 617-624, 625-632, 633-640, 641-648, 649-656, 657-664, 665-672, 673-680, 681-688, 689-696, 697-704, 705-712, 713-720, 721-728, 729-736, 737-744, 745-752, 753-760, 761-768, 769-776, 777-784, 785-792, 793-800, 801-808, 809-816, 817-824, 825-832, 833-840, 841-848, 849-856, 857-864, 865-872, 873-880, 881-888, 889-896, 897-904, 905-912, 913-920, 921-928, 929-936, 937-944, 945-952, 953-960, 961-968, 969-976.

ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО РИБНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

Адреса: 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 45-а

тел/факс:+38 (044) 272-20-32

E-mail: darg@darg.gov.ua

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

ДАРГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

        f y t t