Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України


17.03.2016

Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України

Триває робота із покращення умов роботи океанічного риболовецького флоту України. У березні ДП «Сервіс» (судновласник) підписало договір фрахту щодо судна  ВАТМ «Іван Голубець» із новим фрахтувальником, провідним рибопромисловим оператором  з Прибалтики (Латвія). В рамках нового договору було збільшено розмір фрахтового платежа на 33% і суттєво покращено умови договору порівняно з  тими, що судно мало з 2004 р. Зокрема, витрати із технічної модернізації судна тепер нестиме фрахтувальник, а у разі розірвання договору, наприклад, при приватизації судна,   оновлені технічні потужності залишаються невід’ємною частиною судна у власності України.     Попередній план технічного оновлення «Івана Голубця»  було   узгоджено в рамках переговорів з підписання договору. Крім того, фрахтувальник проявив інтерес і готовість  на загальних засадах  брати участь у відкритому конкурсі на приватизацію  судна, якщо Україна ініціюватиме такий  процес.

Згідно нового договору, серед інших умов захисту інтересів України як судновласника, район промислу було змінено   з Нової Зеландії на ближчий до Європи  – Марокко, Мавританію або Гренландію, а також прописана  неможливість здачі судна у субфрахт. Транспортування, вартість якого до нового регіону промислу може сягнути 1 млн. дол. США, також буде здійснено за рахунок фрахтувальника.

«Історія стосунків України із попереднім фрахтувальником, офшорною компанією «Бьютфул Скінері» – непроста. Судові процеси, стягнення українських суден за борги, наприклад щодо ВАТМ «Олександр Буряченко»  питання розглядатиметься у арбітражі. В 2015 р. нам вдалося досягнути  з цим контрагентом конструктиву, поліпшити ставки і умови фрахту. Проте підписання договору з  оператором з Євросоюзу – вигідний  і позитивний для України результат. Більш того,  держава  вже має з ним 5-річний досвід співпраці - за договором фрахту    ВАТМ «Капітан Русак» веде промисел у Мавританії. За ці роки фрахтувальники зарекомендували себе виключно з  позитивної сторони».  – повідомив Голова Держрибагентства Ярема Ковалів. 

Розірвання договору із «Бьютифул Скінері»  і пошук нового партнера стали можливими із низки причин. По-перше, Нова Зеландія зменшила видачу квот, судно не отримало їх на 2016 рік  і з 30.04.2016  мало припинити промисел.  По-друге,   пошук нового фрахтувальника ми Україна розпочала ще минулого року. «Фрахтувальник повідомив нас, що не отримав квот і не планує продовжувати договір фрахту. Ми мусили оперативно шукати альтернативу,  інакше на судно б чекав «простій»у порті Нової Зеландії вартістю до 240 тис дол. США на місяць» – зазначив Ковалів.

ДП «Сервіс» та Держрибагентство    звернулися  до 12 провідних  брокерських компаній із фрахту суден. Через обмеженість імовірних  зон промислу для суден типу ВАТМ інтерес та пропозиції  було отримано лише від 2-х.   Оголошення про пошук нового брокера також було розміщено на веб-сайті відомства, але за ним пропозицій від українських та зарубіжних компаній не надходило.  «У більшості країн ВАТМ вважаються недружніми до природи - занадто багато риби забирають під час промислу. 90% таких суден у світі експлуатують росіяни на Далекому Сході, на Півночі та в Атлантиці за квотами, що залишилися у спадок від СРСР. Росію як  зону для промислу  ми не розглядали, тому  вибір був обмежений» – повідомив Ярема Ковалів. У найближчих планах керівництва рибного господарства України, організація у березні 2016 р. великого круглого столу з питань рибопромислового флоту України, де серед інших питань буде розглянуто варіанти розвитку океанічного флоту – здачі у фрахт або приватизації.

Нагадаємо, в  2015 р. Україна вперше за 19 років отримала 19,5 млн грн. чистого прибуку від діяльності океанічного флоту. Це стало можливим у зв'язку з повним погашенням боргу, який був сформований державними компаніями в 90-х і 2000-х рр. перед іноземними кредиторами. В рамках підписання додаткових угод 2015 р. було відновлено отримання фрахтових платежів, ставку фрахту було піднято в 1,5 рази – до рівня ринкових, з’явилася можливість розірвати договір за ініціативи судновласника, було поліпшено умови за кредитам. Це стало можливо завдяки відновленню контролю та розблокованню діяльності  риболовецької компанії «Fishing Company S.A.» та державного підприємства «Сервіс», що є власниками суден.  

Читайте також:

  Чернівецький рибоохоронний патруль затримав порушника з 94 тис грн збитків
Чернівецький рибоохоронний патруль затримав порушника з 94 тис грн збитків 12 вересня 2017 року о 4 год. 30 хв., в ході проведення рибоохоронного рейду, Чернівецький рибоохоронний патруль виявив порушення на 94 тис грн (94 352 грн). Громадянин здійснював лов риби з човна «Прогрес-2м» з мотором незаконними ... >>>

  Закарпатський рибоохоронний патруль шукає ще 4 патрульних
Закарпатський рибоохоронний патруль шукає ще 4 патрульних 11 вересня розпочався прийом документів до Закарпатського рибоохоронного патруля. До управління шукають ще 4 рибоохоронних патрульних. Рибоохоронний патруль є органом із якісно новими стандартами роботи. Його створено замість ліквідованих ... >>>

  За рік роботи на «гарячу» лінію Держрибагентства надійшло більше 600 звернень
За рік роботи на «гарячу» лінію Держрибагентства надійшло більше 600 звернень На початку вересня виповнився рік з початку роботи безкоштовної «гарячої» лінії Держрибагентства 0-800-50-52-50. За цей час до відомства надійшло більше 600 звернень. Близько 400 телефонних дзвінків стосувались повідомлень про порушення ... >>>

  Вартість малька для зариблення та утримання маточного стада буде збільшено втричі, – Держрибагентство
Вартість малька для зариблення та утримання маточного стада буде збільшено втричі, – Держрибагентство Держрибагентство продовжує роботу з реалізації бюджетної програми «Селекція у рибному господарстві та відтворення водних біоресурсів у внутрішніх водоймах та Азово-Чорноморському басейні». Відомство оперативно вживає відповідних заходів для ... >>>

  Азовський рибоохоронний патруль спільно з працівниками СБУ та прикордонниками виявили порушення на 1,6 млн грн
Азовський рибоохоронний патруль спільно з працівниками СБУ та прикордонниками виявили порушення на 1,6 млн грн 9 вересня вночі Азовський рибоохоронний патруль спільно з співробітниками Служби Безпеки України та співробітниками прикордонної служби виявили грубе порушення правил рибальства зі збитками на 1,6 млн грн (1 656 797 грн). Браконьєр, ... >>>

  Важливі події рибної галузі за тиждень: створення спеціальної «гарячої» лінії, завершення линьки раків на Житомирщині, призупинення вилову сазану у Дністровському лимані та затримання грубих порушників
Важливі події рибної галузі за тиждень: створення спеціальної «гарячої» лінії, завершення линьки раків на Житомирщині, призупинення вилову сазану у Дністровському лимані та затримання грубих порушників У період з 1 по 8 вересня 2017 року в Держрибагентстві створено спеціальну «гарячу» лінію для оперативного інформування про випадки корупції в галузі (тел.: (044) 486-44-42). Також відбулись затримання порушників в Одеській, Донецькій, ... >>>

  В Держрибагентстві створено спеціальну «гарячу» лінію для оперативного інформування про випадки корупції в галузі
В Держрибагентстві створено спеціальну «гарячу» лінію для оперативного інформування про випадки корупції в галузі В Держрибагентстві розпочала роботу спеціально створена окрема «гаряча» лінія для повідомлень про факти корупційних правопорушень у Держрибагентстві. Номер телефону: (044) 486-44-42. У режимі консультування з питань чинного законодавства ... >>>

  До кінця 2017 року на Дністровському лимані призупинено промисловий вилов сазана
До кінця 2017 року на Дністровському лимані призупинено промисловий вилов сазана 5 вересня вилов сазана (коропа) у пониззі Дністра з озерами та Дністровському лимані в межах Одеської області призупинено до кінця 2017 року (наказ №134). Таке рішення прийнято Управлінням Одеського рибоохоронного патруля у зв’язку із 95% ... >>>


Документы: 1-8, 9-16, 17-24, 25-32, 33-40, 41-48, 49-56, 57-64, 65-72, 73-80, 81-88, 89-96, 97-104, 105-112, 113-120, 121-128, 129-136, 137-144, 145-152, 153-160, 161-168, 169-176, 177-184, 185-192, 193-200, 201-208, 209-216, 217-224, 225-232, 233-240, 241-248, 249-256, 257-264, 265-272, 273-280, 281-288, 289-296, 297-304, 305-312, 313-320, 321-328, 329-336, 337-344, 345-352, 353-360, 361-368, 369-376, 377-384, 385-392, 393-400, 401-408, 409-416, 417-424, 425-432, 433-440, 441-448, 449-456, 457-464, 465-472, 473-480, 481-488, 489-496, 497-504, 505-512, 513-520, 521-528, 529-536, 537-544, 545-552, 553-560, 561-568, 569-576, 577-584, 585-592, 593-600, 601-608, 609-616, 617-624, 625-632, 633-640, 641-648, 649-656, 657-664, 665-672, 673-680, 681-688, 689-696, 697-704, 705-712, 713-720, 721-728, 729-736, 737-744, 745-752, 753-760, 761-768, 769-776, 777-784, 785-792, 793-800, 801-808, 809-816, 817-824, 825-832, 833-840, 841-848, 849-856, 857-864, 865-872, 873-880, 881-888, 889-896, 897-904, 905-912, 913-920, 921-928, 929-936, 937-944, 945-952, 953-960, 961-968, 969-976.

ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО РИБНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

Адреса: 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 45-а

тел/факс:+38 (044) 272-20-32

E-mail: darg@darg.gov.ua

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

ДАРГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

        f y t t