Українське судно Іван Голубець отримало європейського фрахтувальника та переїжджає ближче до України


17.03.2016

Українське судно «Іван Голубець» отримало європейського фрахтувальника та «переїжджає» ближче до України

Триває робота із покращення умов роботи океанічного риболовецького флоту України. У березні ДП «Сервіс» (судновласник) підписало договір фрахту щодо судна  ВАТМ «Іван Голубець» із новим фрахтувальником, провідним рибопромисловим оператором  з Прибалтики (Латвія). В рамках нового договору було збільшено розмір фрахтового платежа на 33% і суттєво покращено умови договору порівняно з  тими, що судно мало з 2004 р. Зокрема, витрати із технічної модернізації судна тепер нестиме фрахтувальник, а у разі розірвання договору, наприклад, при приватизації судна,   оновлені технічні потужності залишаються невід’ємною частиною судна у власності України.     Попередній план технічного оновлення «Івана Голубця»  було   узгоджено в рамках переговорів з підписання договору. Крім того, фрахтувальник проявив інтерес і готовість  на загальних засадах  брати участь у відкритому конкурсі на приватизацію  судна, якщо Україна ініціюватиме такий  процес.

Згідно нового договору, серед інших умов захисту інтересів України як судновласника, район промислу було змінено   з Нової Зеландії на ближчий до Європи  – Марокко, Мавританію або Гренландію, а також прописана  неможливість здачі судна у субфрахт. Транспортування, вартість якого до нового регіону промислу може сягнути 1 млн. дол. США, також буде здійснено за рахунок фрахтувальника.

«Історія стосунків України із попереднім фрахтувальником, офшорною компанією «Бьютфул Скінері» – непроста. Судові процеси, стягнення українських суден за борги, наприклад щодо ВАТМ «Олександр Буряченко»  питання розглядатиметься у арбітражі. В 2015 р. нам вдалося досягнути  з цим контрагентом конструктиву, поліпшити ставки і умови фрахту. Проте підписання договору з  оператором з Євросоюзу – вигідний  і позитивний для України результат. Більш того,  держава  вже має з ним 5-річний досвід співпраці - за договором фрахту    ВАТМ «Капітан Русак» веде промисел у Мавританії. За ці роки фрахтувальники зарекомендували себе виключно з  позитивної сторони».  – повідомив Голова Держрибагентства Ярема Ковалів. 

Розірвання договору із «Бьютифул Скінері»  і пошук нового партнера стали можливими із низки причин. По-перше, Нова Зеландія зменшила видачу квот, судно не отримало їх на 2016 рік  і з 30.04.2016  мало припинити промисел.  По-друге,   пошук нового фрахтувальника ми Україна розпочала ще минулого року. «Фрахтувальник повідомив нас, що не отримав квот і не планує продовжувати договір фрахту. Ми мусили оперативно шукати альтернативу,  інакше на судно б чекав «простій»у порті Нової Зеландії вартістю до 240 тис дол. США на місяць» – зазначив Ковалів.

ДП «Сервіс» та Держрибагентство    звернулися  до 12 провідних  брокерських компаній із фрахту суден. Через обмеженість імовірних  зон промислу для суден типу ВАТМ інтерес та пропозиції  було отримано лише від 2-х.   Оголошення про пошук нового брокера також було розміщено на веб-сайті відомства, але за ним пропозицій від українських та зарубіжних компаній не надходило.  «У більшості країн ВАТМ вважаються недружніми до природи - занадто багато риби забирають під час промислу. 90% таких суден у світі експлуатують росіяни на Далекому Сході, на Півночі та в Атлантиці за квотами, що залишилися у спадок від СРСР. Росію як  зону для промислу  ми не розглядали, тому  вибір був обмежений» – повідомив Ярема Ковалів. У найближчих планах керівництва рибного господарства України, організація у березні 2016 р. великого круглого столу з питань рибопромислового флоту України, де серед інших питань буде розглянуто варіанти розвитку океанічного флоту – здачі у фрахт або приватизації.

Нагадаємо, в  2015 р. Україна вперше за 19 років отримала 19,5 млн грн. чистого прибуку від діяльності океанічного флоту. Це стало можливим у зв'язку з повним погашенням боргу, який був сформований державними компаніями в 90-х і 2000-х рр. перед іноземними кредиторами. В рамках підписання додаткових угод 2015 р. було відновлено отримання фрахтових платежів, ставку фрахту було піднято в 1,5 рази – до рівня ринкових, з’явилася можливість розірвати договір за ініціативи судновласника, було поліпшено умови за кредитам. Це стало можливо завдяки відновленню контролю та розблокованню діяльності  риболовецької компанії «Fishing Company S.A.» та державного підприємства «Сервіс», що є власниками суден.  

Читайте також:

  Протягом тижня у рибній галузі відбулося святкування Дня рибалки, гучні затримання та передача нової техніки рибоохоронним патрулям
Протягом тижня у рибній галузі відбулося святкування Дня рибалки, гучні затримання та передача нової техніки рибоохоронним патрулям В період з 7 по 14 липня 2017 року в рибній галузі пройшло святкування Дня рибалки, відбулось виявлення гучних порушень на Київщині, Донеччині та Полтавщині, стартувала подача документів до Сумського рибоохоронного патруля та розпочалась ... >>>

  Управління оперативного реагування за 1 півріччя 2017 р. виявило порушень на 1,2 млн грн
Управління оперативного реагування за 1 півріччя 2017 р. виявило порушень на 1,2 млн грн За перше півріччя роботи Управлінням оперативного реагування «Рибоохоронний патруль» було проведено 70 рибоохоронних рейдів та виявлено 176 порушень правил рибальства. Вони завдали збитків рибному господарству на 1,2 млн грн. Разом з тим, за ... >>>

  Київський рибоохоронний патруль виявив збитки на 63 тис. грн. на Канівському водосховищі
Київський рибоохоронний патруль виявив збитки на 63 тис. грн. на Канівському водосховищі 13 липня, під час проведення рибоохоронного рейду на Канівському водосховищі, Київський рибоохоронний патруль виявив 2 грубих порушення. Браконьєри здійснювали вилов 37 сітками. Загальна сума збитків, завданих рибному господарству, становить ... >>>

  Рибоохоронний патруль в регіонах отримав першу техніку 13 липня, – Держрибагентство
Рибоохоронний патруль в регіонах отримав першу техніку 13 липня, – Держрибагентство 43 сучасних автомобілі Renault Duster буде закуплено для 22 територіальних управлінь запущеного рибоохоронного патруля. Передача техніки здійснюватиметься в кілька етапів. Перші два автомобілі офіційно передано до Чорноморського та ... >>>

  Угорська рибопереробна компанія шукає українських постачальників риби
Угорська рибопереробна компанія шукає українських постачальників риби До Держрибагентства звернулась угорська рибопереробна компанія з метою налагодження контактів з постачальниками таких видів риби, як карась, сом, форель, амур і лящ. Зацікавлених у співробітництві підприємців просимо звернутися до Відділу ... >>>

  В Сумський рибоохоронний патруль шукають 13 патрульних
В Сумський рибоохоронний патруль шукають 13 патрульних 11 липня розпочався прийом документів до Сумського рибоохоронного патруля. До управління шукають 13 рибоохоронних патрульних. Рибоохоронний патруль є органом із якісно новими стандартами роботи. Його створено замість ліквідованих ... >>>

  Ефективність рибоохоронної роботи в першому півріччі 2017 р. зросла у 8 разів, - Держрибагентство
Ефективність рибоохоронної роботи в першому півріччі 2017 р. зросла у 8 разів, - Держрибагентство Держрибагентство підвело підсумки рибоохоронної діяльності за перше півріччя 2017 року. Рибоохоронними патрулями та органами рибоохорони було проведено 8063 рибоохоронних рейдів, виявлено 15199 порушень, 32% порушень (4923) є грубими. В ... >>>

  Держрибагентство привітало дітей із Днем Рибалки!
Держрибагентство привітало дітей із Днем Рибалки! 8 липня Держрибагентство України, Київський рибоохоронний патруль та Громада Рибалок України провели благодійний рибальський фестиваль "Сімейна риболовля"! У ньому взяло участь більше 100 дітей із родин-учасників АТО, дітей із родин зі ... >>>


Документы: 1-8, 9-16, 17-24, 25-32, 33-40, 41-48, 49-56, 57-64, 65-72, 73-80, 81-88, 89-96, 97-104, 105-112, 113-120, 121-128, 129-136, 137-144, 145-152, 153-160, 161-168, 169-176, 177-184, 185-192, 193-200, 201-208, 209-216, 217-224, 225-232, 233-240, 241-248, 249-256, 257-264, 265-272, 273-280, 281-288, 289-296, 297-304, 305-312, 313-320, 321-328, 329-336, 337-344, 345-352, 353-360, 361-368, 369-376, 377-384, 385-392, 393-400, 401-408, 409-416, 417-424, 425-432, 433-440, 441-448, 449-456, 457-464, 465-472, 473-480, 481-488, 489-496, 497-504, 505-512, 513-520, 521-528, 529-536, 537-544, 545-552, 553-560, 561-568, 569-576, 577-584, 585-592, 593-600, 601-608, 609-616, 617-624, 625-632, 633-640, 641-648, 649-656, 657-664, 665-672, 673-680, 681-688, 689-696, 697-704, 705-712, 713-720, 721-728, 729-736, 737-744, 745-752, 753-760, 761-768, 769-776, 777-784, 785-792, 793-800, 801-808, 809-816, 817-824.

ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО РИБНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

Адреса: 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 45-а

тел.:+38 (044) 486-62-43, тел/факс:+38 (044) 272-20-32

E-mail: darg@darg.gov.ua

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

ДАРГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

        f y t