Держрибагентство інформує громадян щодо необхідних складових ефективного реагування на повідомлення гарячої лінії


06.02.2017

Держрибагентство інформує громадян щодо необхідних складових ефективного реагування на повідомлення «гарячої» лінії

Шановні громадяни!

Дякуємо вам за ваші звернення на «гарячу лінію» Держрибагентства щодо виявлених вами порушень правил рибальства! Саме завдяки вашій небайдужості нам часто вдається затримувати порушників на гарячому, вилучати з води незаконні сіті та інші заборонені знаряддя лову.

Нагадуємо вам, що для того щоб відреагувати на ваше звернення та направити на місце порушення рейдову групу, Держрибагентство має зареєструвати ваше звернення відповідно до вимог чинного законодавства України.

Зокрема, відповідно ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» сказано, що у зверненні має бути ОБОВ΄ЯЗКОВО зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання тощо. Відповідно, якщо ви не хочете назвати таку інформацію – ми не маємо змоги зафіксувати ваше звернення.

Відповідно до ст. 7 даного Закону, звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду. Для інформування про існуючі норми, ми підготували витяг із Закону України «Про звернення громадян». З повним текстом можна ознайомитися нижче.

Закликаємо громадськість і надалі інформувати Держрибагентство про порушення правил рибальства. Ваша інформація є дуже цінною в нашій роботі. В той же час, надаючи оперативну інформацію прохання дотримуватись норм законодавства. Це допоможе відомству максимально швидко та ефективно реагувати на імовірні порушення.

Нагадуємо, за номером «гарячої» лінії 0-800-50-52-50 громадяни можуть звертатись, якщо помітили порушення правил рибальства на водоймі, незаконний продаж риби в точках продажу, а також щодо роз’яснення Правил любительського та спортивного рибальства. У режимі консультування громадян та фіксації звернень щодо ймовірних порушень «гаряча» лінія працюватиме з понеділка по четвер з 9:00 до 18.00 і до 16.45 у п’ятницю. Разом з тим у режимі фіксації звернень громадян «гаряча» лінія працюватиме цілодобово 7 днів на тиждень.

 

Витяг із Закону України «Про звернення громадян»:


Стаття 5. Вимоги до звернення

{Стаття 5 в редакції Закону № 577-VIII від 02.07.2015 набирає чинності з 28.10.2015, крім частини третьої, яка набирає чинності з 28.08.2015 - див. пункт 1 розділу II Закону № 577-VIII від 02.07.2015}

Звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).

Особливою формою колективного звернення громадян до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органу місцевого самоврядування є електронна петиція, яка подається та розглядається в порядку, передбаченому статтею 23-1 цього Закону.

Звернення може бути усним чи письмовим.

Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

Звернення про надання безоплатної правової допомоги розглядаються в порядку, встановленому законом, що регулює надання безоплатної правової допомоги.

{Стаття 5 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5477-VI від 06.11.2012; в редакції Закону № 577-VIII від 02.07.2015}

 

Стаття 7. Заборона відмови в прийнятті та розгляді звернення

Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду.

Забороняється відмова в прийнятті та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина, незнання мови звернення.

Якщо питання, порушені в одержаному органом державної влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, об'єднаннями громадян або посадовими особами зверненні, не входять до їх повноважень, воно в термін не більше п'яти днів пересилається ними за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. У разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обгрунтованого рішення органом чи посадовою особою, воно в той же термін повертається громадянину з відповідними роз'ясненнями.

Забороняється направляти скарги громадян для розгляду тим органам або посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються.


Стаття 8. Звернення, які не підлягають розгляду та вирішенню

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено статтею 17 цього Закону, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.

Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає керівник органу, про що повідомляється особі, яка подала звернення.


Читайте також:

  Протягом останніх восьми років державні рибовідтворювальні комплекси випустили до водойм України понад 66 млн екз. риби
Протягом останніх восьми років державні рибовідтворювальні комплекси випустили до водойм України понад 66 млн екз. рибиВелике значення для відновлення рибогосподарського потенціалу та підтримання сталих запасів риби у водоймах має штучне відтворення цінних представників іхтіофауни. Особливо гостро це питання піднімається зараз - в умовах посиленого антропогенного ... >>>

  В Одеській області затримано громадянку Росії, яка незаконно виловила 7496 екз. біоресурсів
В Одеській області затримано громадянку Росії, яка незаконно виловила 7496 екз. біоресурсів В ніч з 24 на 25 травня під час рейду Чорноморським рибоохоронним патрулем було зафіксовано грубе порушення правил рибальства. Громадянка Російської Федерації за допомогою сітки займалася незаконною риболовлею. При цьому порушниця виловила ... >>>

  Більше однієї тонни незаконно виловленої риби виявив Дніпропетровський рибоохоронний патруль
Більше однієї тонни незаконно виловленої риби виявив Дніпропетровський рибоохоронний патрульВ період з 01 по 23 травня Дніпропетровський рибоохоронний патруль виявив 505 порушень правил рибальства та затримав 460 порушників. В рамках проведених заходів патрульні склали 460 протоколів про адміністративні правопорушення. Зі складених ... >>>

  На Дніпровському водосховищі затримано порушника з 60 кг риби, - Запорізький рибоохоронний патруль
На Дніпровському водосховищі затримано порушника з 60 кг риби, - Запорізький рибоохоронний патруль 22 травня Запорізьким рибоохоронним патрулем виявлено грубе порушення правил рибальства. Під час зайняття незаконним рибним промислом було затримано громадянина. За допомогою човна та трьох ліскових сіток порушник виловив 60 кг водних ... >>>

  Черкаський рибоохоронний патруль запрошує на роботу ще чотирьох патрульних
Черкаський рибоохоронний патруль запрошує на роботу ще чотирьох патрульних 15 травня розпочався прийом документів до рибоохоронного патруля в Черкаській області. До управління шукають ще чотирьох рибоохоронних патрульних, а також адміністративний персонал – завідувача та головного спеціаліста сектору юридичної ... >>>

  Наприкінці жовтня у Південній Кореї розпочнеться виставка BISFE- 2018
Наприкінці жовтня у Південній Кореї розпочнеться виставка BISFE- 2018 Держрибагентство запрошує підприємців рибної галузі взяти участь у виставці «Вusan International Seafood & Fisheries EXPO 2018» (BISFE-2018). Захід буде проходити з 31 жовтня по 02 листопада 2018 року в місті Бусан (Південна Корея). Подія ... >>>

  До Азовського рибоохоронного патруля потрібно ще 13 патрульних
До Азовського рибоохоронного патруля потрібно ще 13 патрульних 15 травня розпочався прийом документів до Азовського басейнового управління. У відомство шукають ще 13 рибоохоронних патрульних, а також головного спеціаліста відділу іхтіології та регулювання рибальства. З детальною інформацією щодо вимог до ... >>>

  Держрибагентство запрошує підприємців на виставку продуктів харчування в Узбекистані
Держрибагентство запрошує підприємців на виставку продуктів харчування в Узбекистані В період з 7 по 9 листопада 2018 року відбудеться 23-я Міжнародна виставка харчової промисловості та сільського господарства FoodWeek/AgriTek Uzbekistan’2018. Організатором цього заходу виступила компанія EXPO POSITION. Виставка пройде в ... >>>


Документы: 1-8, 9-16, 17-24, 25-32, 33-40, 41-48, 49-56, 57-64, 65-72, 73-80, 81-88, 89-96, 97-104, 105-112, 113-120, 121-128, 129-136, 137-144, 145-152, 153-160, 161-168, 169-176, 177-184, 185-192, 193-200, 201-208, 209-216, 217-224, 225-232, 233-240, 241-248, 249-256, 257-264, 265-272, 273-280, 281-288, 289-296, 297-304, 305-312, 313-320, 321-328, 329-336, 337-344, 345-352, 353-360, 361-368, 369-376, 377-384, 385-392, 393-400, 401-408, 409-416, 417-424, 425-432, 433-440, 441-448, 449-456, 457-464, 465-472, 473-480, 481-488, 489-496, 497-504, 505-512, 513-520, 521-528, 529-536, 537-544, 545-552, 553-560, 561-568, 569-576, 577-584, 585-592, 593-600, 601-608, 609-616, 617-624, 625-632, 633-640, 641-648, 649-656, 657-664, 665-672, 673-680, 681-688, 689-696, 697-704, 705-712, 713-720, 721-728, 729-736, 737-744, 745-752, 753-760, 761-768, 769-776, 777-784, 785-792, 793-800, 801-808, 809-816, 817-824, 825-832, 833-840.

ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО РИБНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

Адреса: 04053, м.Київ, вул.Січових Стрільців, 45-а

тел.: (044) 486 62 43, тел/факс: (044) 272 20 32

E-mail: darg@darg.gov.ua

ДАРГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

        f y t